Tårt-butik?
Finns det någonstans, i stockholm, där man kan köpa lite tårtiga saker?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vet inte kanske dekorera mera.

nu ska vi se.. det finns tre ställen.. English shop vet jag har lite wiltongrejer.. been there :)
Dekorera mera är det nog som ligger där oxå ja.. sen är det nåt som ligger typ i Vallentuna eller nåt liknande.. I Täby ligger Tårtverkstan. Vet dock inte om det är tårtbutik eller rent bageri.. ah.. jag kommer inte på alla nu.. men jag vet iaf att det finns tre ställen.. har nog namnen o platserna nånstans.. men jag minns inte vart just nu..
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Leta och tänk ^^ Försökte googla men det gick inte så bra.
En syster som fyller år på tisdag och jag har beställt från kakburken, men senast jag beställde tog det en jälva tid! Rädd att det inte hinner fram i tid. Brukar era beställningar hålla tiden 4-7 dagar? Behöver ha den inom 5 dagar, MAX 6 (betalade i tisdags men pengarna kom in i onsdags). Måste ha det på måndag men i en absolut nödsituation kan det väl komma på tisdag. Tror dock det tog snarare minst 2 veckor förra gånger.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#3 Jag ska leta senare idag när jag tar lunchpaus från tårtbaket.
Just nu är jag mer än förbannad på Kakburken. Jag beställde i torsdags o betalade med kort, skrev brådskande, för att få hem grejerna så fort som möjligt. Jag har inte ens fått ett mail om att grejerna är på väg över en vecka senare. Tårtan som grejerna är till ska levereras ikväll. Jag lär ju knappast få nåt paket idag >< När jag får lön ska jag göra en större beställning på grejer som bara de har som jag behöver. Sen tänker jag inte beställa mer från dem på typ ett år. Det är dessvärre inte första gången detta händer så jag är tvärlack på dem!
Does it become a walk?
/Ida
#5: Det låter som om det finns utrymme för en till butik med det utbudet, men bättre service. Något för dig att starta kanske? :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#6 Haha, ja det vore kul.. men jag har en termin kvar på min utbildning till sjuksköterska så det känns som jag ska satsa på det ;-)
Hör och häpna.. jag ska faktiskt åka och hämta paketet idag trots allt. Kom en avi i brevlådan med posten. Tappade hakan hårt i golv ;)
Does it become a walk?
/Ida

Lustigt det där med Kakburken. Jag har aldrig haft några problem och jag har beställt därifrån många gånger.
Alltid snabba leveranser, inom 5 dagar. Senast jag beställde skrev jag brådskande och då fick jag paketet efter 2 dagar. Betalade med kort.

Jag har inte heller haft mycket problem. Men jag tycker att de har blivit sämre sista månaderna tyvärr.
Does it become a walk?
/Ida
Tårtdekor brukar hålla leveranstiderna. Har beställt flera ggr och har alltid fått dom i tid.

Ja, Tårtdekor har jag aldrig haft problem med.. Det är Kakburken som har krånglat då o då.
Jag letar som en tok efter de butiker jag vet ligger i Sthlm för övrigt.. men jag hittar inte namnen på dem.. Jag ska fråga mina tårtande vänner i Sthlm så återkommer jag.
Does it become a walk?
/Ida

English shop ligger i Söderhallarna.
Det va ett ställe.. väntar på svar om de andra två
Does it become a walk?
/Ida