Bakverk iFokus

Bakverk

Etiketttårtor
Läst 1232 ggr
KarlaH
0

hjälp taack!

Hejhej allihopa! Jag tänkte göra ett nytt försök med en tårta, då min senaste blev så himla äcklig :O, hm… på den var det dumleflufff och hallon överst, men alltså… äckligare tårta går nog inte att hitta!! dumlefluffen blev bara för sliskig :( men jag undrar om ni har några bra tips på fyllningar som man kan ha som är Garanterat goda? och några kombinationer som är goda? TACK!

Tina-A
0

Eftersom alla tycker olika så kan ingen ge dig något som du tycker är "garanterat gott" ^^, Hehe.

Men jag tyckte i alla fall mycket om min tårta med vit chokladganache på ena lagret och hallon och blåbärsmousse på andra lagret!

Choklad och jordgubbar är väl aldrig fel heller ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Solaika
0

vit choklad är oxå väldigt sött.. vill man inte ha söt fyllning så är väl kokos-lime det jag kan rekommendera.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Mandysan
0

Jag kan bara rekommendera att inte köpa Ekströms moussepulver, har provat några olika nu och de är hemskt sötsliskiga! Skrikandes Men en egen gjord citron-och apelsinmousse kanske vore ngt? Vi köpte hem en tårta med det och vaniljkräm, riktigt gott och lagom syrligt :)

KarlaH
0

#1 ohh, det lät gotti!! kanske kan provas. #2 det lät ju lite spännande också, går det hem bland folk? ;) #3 det lät gott med apelsin, men citron vet jag inte riiktigt xP

Solaika
0

Jag har inte hört en enda som inte har gillat kokos-lime ^^

Does it become a walk?

/Ida

Tina-A
0

Choklad och apelsin brukar ju vara gott!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Tassy]
0

#5 jag äter inte kokos Tungan ute

Solaika
0

#7 Men då är du undantaget som bekräftar regeln ;) Sen har du inte smakat mina tårtor så jag räknade inte in dig ;P

Does it become a walk?

/Ida