hjälp taack!
Hejhej allihopa! Jag tänkte göra ett nytt försök med en tårta, då min senaste blev så himla äcklig :O, hm… på den var det dumleflufff och hallon överst, men alltså… äckligare tårta går nog inte att hitta!! dumlefluffen blev bara för sliskig :( men jag undrar om ni har några bra tips på fyllningar som man kan ha som är Garanterat goda? och några kombinationer som är goda? TACK!
Eftersom alla tycker olika så kan ingen ge dig något som du tycker är "garanterat gott" ^^, Hehe.
Men jag tyckte i alla fall mycket om min tårta med vit chokladganache på ena lagret och hallon och blåbärsmousse på andra lagret!
Choklad och jordgubbar är väl aldrig fel heller ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

vit choklad är oxå väldigt sött.. vill man inte ha söt fyllning så är väl kokos-lime det jag kan rekommendera.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag kan bara rekommendera att inte köpa Ekströms moussepulver, har provat några olika nu och de är hemskt sötsliskiga!
Men en egen gjord citron-och apelsinmousse kanske vore ngt? Vi köpte hem en tårta med det och vaniljkräm, riktigt gott och lagom syrligt :)

#1 ohh, det lät gotti!! kanske kan provas. #2 det lät ju lite spännande också, går det hem bland folk? ;) #3 det lät gott med apelsin, men citron vet jag inte riiktigt xP

Jag har inte hört en enda som inte har gillat kokos-lime ^^
Does it become a walk?
/Ida
Choklad och apelsin brukar ju vara gott!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#5 jag äter inte kokos 

#7 Men då är du undantaget som bekräftar regeln ;) Sen har du inte smakat mina tårtor så jag räknade inte in dig ;P
Does it become a walk?
/Ida