MMF
Jag har just gjort ljus rosa MMF !
Imorron ska jag göra själva tårtan och jag undrar vad jag kan fylla den med ? ;) Det är ingen speciell tårta jag gör utan bara för att pröva MMF ;) (det är första gången jag gör det) Men det gick jättebra :) Så alla möjliga tips :P Jag vill inte att det blir för sött, eftersom MMF är vääldigt sött :)

Många gillar ju hallon o det är ju bra säsong för det.. Hallongrädde och vanlijkräm kanske? Om du vill ha nåt enkelt :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#1: Hmm, tack för förslage:) Men tar gärna emot mer så jag har något att "sova på" ;)

Själv tycker jag inte om hallon =P
Jag hade nog köpt Ekströms chokladmousse och kombinerat med antingen jordgubbsmousse eller skivade jordgubbar o grädde :)
Does it become a walk?
/Ida
Nåt som jag tycker är jättegott är limemousse och dumlefluff.
Solaika: Det får det nog bli ! =) tycker inte heller om hallon :)
#4 tack endå ;)
jordgubbsmousse?
köper man det på affären ?! :P
jordgubbsmousse?
köper man det på affären ?! :P
#6 ja du kan hitta pulver från Ekströms som bara är att blanda med mjölk i affären. :)
Finns även att köpa på Tårtdekor, men ganska dyrt. Köpte hallonmousse därifrån och den var supergod.
okej, då blir de från affären. hinner inte beställa från tårtdekor :P
Förresten om ni undrar över inlägg #2 så har jag skrivit i fel tråd =/ Ursäkta 
det blev choklad mousse, å jordgubbs mousse,, Det VAR vääldigt gott ;) muuums ;) men min MMF smakade nästan Marsipan :S :P
det var min iaf ;)
Ojj! Förlåt menade att min MMF var som Marsipan, de tyckte de som åt tårtan iaf :) Men de kanske är individuellt (?) =)
Angående MMF.. Lyckades precis bättre än någonsin med min MMF! Ändrade lite i receptet och blev heeelnöjd! Tog
ca 25cl vatten
ca 25g kokosfett
ca 300g marsmallows
ca 1 msk olja
ca 350 dl floursocker. (red. av sajtvärd: Det ska vara 350 GRAM florsocker
)
Bäst jag någonsin gjort :) Använde resterna till att göra stjärnor som jag satte på. Får slänga in en bild på den tårtan sen :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#19 Ska det inte stå 350 g florsocker ( och inte dl som det står i receptet)

Hihi.. 350 dl florsocker *skrattar* (jag är inte övertrött^^)
Does it become a walk?
/Ida
hihihi.. Jo, naturligtvis :) Kan någon ändra det? ;) Eller ska vi låta det stå kvar kanske, eftersom det var ganska roligt. Höhö
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Liten redigering gjord 
Does it become a walk?
/Ida
Haha 350 dl :0 Tur att ja inte försökte.. eller?