Jag får tacka
så mycket för vinsten jag vann för 1,5 månad sedan men som fortfarande inte kommit och som jag så sent som för 2 veckor sedan vart lovad att ha senast idag.
Men Solaika, behåll den jag vill inte ha den längre, köper mig en själv. Men lova inget du inte kan hålla i fortsättningen.
Tack och adjö.

Men! Har den inte kommit? Varför har du inte hört av dig tidigare? Det är ett bra tag sen jag skickade den! Vad ledsen jag blir.. vad kan jag göra för att kompensera?
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Nu har jag pratat med en kompis som jobbar på posten.. han skulle kolla när han kommer ner på jobbet ikväll.. det är inte första gången det här händer för mig dessvärre.. det va sista gången jag åker ner till postkontoret o lämnar in paket.. där om nånstans borde man ju vara säker på att dom kommer iväg..
Hör av mig så FORT han hört av sig till mig ikväll.
Does it become a walk?
/Ida
Inte hört av mig tidigare???? Men jösses jag hörde av mig för ca 1,5-2 veckor sedan….. Tävlingen avslutades 1 april!!!
Men nu vill jagl inte ha den längre. Jag har beställt själv från Kakburken.

ja, och jag skickade den då. Alltså borde du hört av dig för typ en vecka sen om den inte dök upp.
Vet du vad! För det första så finns det ingen anledning till att starta en tråd om ett personligt ärende! För det andra har du varit rätt otrevlig i tonen! Därför låser jag nu den här tråden. Den här tonen tänker jag inte acceptera på min sida!
/Ida - Sajtvärd!
Does it become a walk?
/Ida