Hur ska den se ut?
Jag ska självklart bjuda på tårta när jag fyller år.. Fyllningarna har jag fixat och den ena tårtan har jag bestämt hur den ska se ut.
Men jag ska bjuda på tårta både på fredagen och lördagen.. o eftersom lördagen är den dag jag faktiskt fyller så vill jag inte bjuda på rester från fredagen utan jag gör istället två mindre tårtor.
Men jag har ingen aning om hur den andra tårtan ska se ut.. jag kommer inte på något bra. Jag brukar inte ha problem med att komma på sånt här.. men det står helt still.. förra året hade jag påsktema.. men påsken är ju redan förbi så det är lixom inte aktuellt om 3 veckor.
Det enda jag vet är att jag vill ha den täckt.. alltså med någon massa, högst troligt SP eftersom jag inte tycker om att jobba i Marsipan. Men sen tar det stopp i fantasin.. :-/
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

varför inte göra ditt födelsedagsnummer..göra två små tårtor…hoppas du förstår mig…eller en blyetspenna..eller sudd…kram

Intressanta idéer.. :-) Ska klura lite =)
Does it become a walk?
/Ida

Är det vår, eller…? Vårtema kanske med tussilago och sälgkissar och smutsiga hundtassar.

Jo, det är den ni ska få äta av som jag inte kommer på. Tussilago är svårt.. men kissar går ju.. smutsiga hundtassar va inte alls en dum idé.. Det där ska jag försöka vidareutveckla i min lilla hjärna tror jag :-) Tack papps ;-)
Does it become a walk?
/Ida

småler nu..mitt barnbarn kom med telefonen..det kaqnske skulle bli ett konstverk med tårtan..

Vad blev det för konstverk? Bilder?
Och Grattis när du fyller år, om jag inte har missat det redan…

Tårtan är inte påbörjad ännu, det är på lördag jag fyller =) Bilder kommer så fort jag kan =)
Does it become a walk?
/Ida