Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 1056 ggr
Solaika
0

OT - Helgen 22-23

Tänkte bara meddela.. så ni inte funderar.. Lördag och söndag 22 och 23 kommer jag inte att finnas här alls. Min sambo kommer nämligen äntligen hem från Thailand. O jag har saknat ihjäl mig efter honom så all fokus kommer att ligga på honom.

Men jag lämnar tryggt över sajten till mina Medarbetare. Jag vet att de klarar utmärkt att ta hand om er.

Glad Påsk på er!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Liss
0

Hehe, de låter överenskommligt;)

Jag är också borta då, för då har jag mitt kalas:) Fast fyller inte fören 25:e egentligen:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

isafisa
0

Ska oxå lägga fullt fokus på killen ^^ Han kommer imorgon kväll så efter det kommer jag kanske inte in förän på tisdag, han kommer nog hålla mig upptagen kan ja tänka mig :)

Faxlin
0

Klart ni ska lägga fokus på era respektive. De behöver det ibland. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
0

Imorgon kommer han hem!! 2 och en halv vecka är aaaalldeles för lång tid utan honom! Han har lovat att aldrig mer åka utomlands utan mig :-D

Jag ska nog börja räkna timmarna nu.. Få se.. klockan är halv 2.. han landra kl 6 imornbitti (lördag) 6 till 6 är 24.. +4,5.. 28,5 timme.. Lääängtar!! :-)

Does it become a walk?

/Ida

Liss
0

Jag längtar meeed!^^ De kommer några tjejer från iFokus imorrn på mitt kalas! Ska bli så kul!:)

Nu har jag städat ihjäl mig tror jag.. fast konstigt nog har jag energi fortfarande.. vet i tusan vad jag ska städa mer nu dock:P Är så fint här:)

Ha de så mys med din sambo imorrn Solaika!:)

Solaika
0

Visst är det skönt när det är nystädat. Du kan få åka hem till mig o vika min tvätt =P Det är allt som är kvar hemma hos mig att "städa".

Jag ska ha jättemysigt. Tack snälla söta =)
Hoppas du oxå får en riktigt mysig dag.

Does it become a walk?

/Ida

drutten53
0

men lisette du kan komma hem o städa hos mig då..får mycket besök i morgon..ha de

Liss
0

Haha.. neeh ni, nu är jag färdig städad. Räckte att gå ut med vovven ett bra varv och laga mat, sen var jag slutkörd:P Men gud så skönt det är som sagt, när de ser så här fint ut.. inte ett hårstrå.. (dock kommer de vara massa vita hårstrån redan imorrn, dumma hund, haha;))

Ja jag väntar ju med besök, först familj och vänner och sen okända vänner härifrån:P

Ha de så bra allesammans:)