(Ot) Bra sajt!
Jätte bra sajt. =)
toppen bra. ;) kansk inte för mig, jag kanske får för mig att baka tårta till mig själv. ;P "Blir faktiskt 13 nästa månad och vill ha 5 olika tårtor, en sån, en sån, en sån, en sån, en sån med" ;P
Hah… okej onödigt inlägg. >.<

Tack så mycket :-) Kul att du gillar den :-)
Klart man ska ha tårta när man fyller år :-)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#1 - Självklart. (ena stora) syrran har lovat mig en döskalle tårta - men jag är sugen på att baka själv med.

Du kan ju alltid leta rätt på det du vill ha i och göra fyllningarna själv :-) Om du inte vill göra en hel tårta just nu menar jag :-) Annars kan man alltid göra tårta.. Finns alltid något att fira.. Att det är lördag tex ;-)
Does it become a walk?
/Ida

Hahah… ;)
Jag tänker göra en tårta och skriva "Grattis i förskott" Vaddå, ego? ;P
Hmm… nä, tvillingsyrran får komma hit å käka tårta med mig någon gång alltså.

Hahaha.. Man kan ju alltid göra en mindre tårta. Om du tittar på bakelsen jag har lagt i tråden "Goda bilder". Den är ungefär 10 cm i diameter. Mina svärföräldrar fick två stycken såna.. det tog dem tre dagar att äta upp dem ;-)
Does it become a walk?
/Ida

Haha okej! ;)
Måste få hit tvillingsyrran bara, hon är aldrig på besök. = Muta med lite tårta. ^^
Hm, vaddå ond?

Haha.. det är väl inte ont att muta med tårta? :-D
Fundera på vad du vill ha i då.. så kan du alltid be om tips här sen :-)
Does it become a walk?
/Ida

Jaa… jag vill gärna ha godis tårta, men jag skulle vilja "forma" den som en döskalle. *L*

Man kan i princip göra allt godis till tårtfyllning. Så säg bara vad du vill ha så kan jag nog hjälpa dig.
Formen är heller inget problem.. Bara att forma bottnen så. Enklast är att köpa färdiga bottnar och skära ut dem i den form man vill ha innan man fyller och täcker :-)
Does it become a walk?
/Ida

Smart, har aldrig tänkt på det. Tack, återkommer när jag är lite piggare, eller - då är jag nog helt slut. Blir ju en lång dag imorgon. (idag.)
Men tycker du man ska baka eller köpa godiset till tårtan då?

Om du ska göra eget godis eller inte beror ju på vad du vill ha. Det enklaste är ju att köpa tycker ju jag. Dumle är en riktig hit. Lika geisha är hemskt gott.. det mesta kan man använda sig av som sagt :-)
Does it become a walk?
/Ida