Bakverk iFokus

Bakverk

Etikett: kakor
LĂ€st 54 ggr
Soligajag1
1

Russinkakor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

https://recept.se/recept/klickkakor-med-russin

Nu har jag bakat dessa kakor som va min mammas favorit.

Mycket goda.😋

HH đŸ™‚

Akut fikasugen? De hÀr makalösa kakorna gÄr otroligt snabbt och enkelt att baka! Bara att röra ihop, klicka ut pÄ en plÄt och grÀdda.
  • Redigerat 2026-01-03 12:00 av Soligajag1
Carmarino
1

#0: SĂ„ flitig du Ă€r. 👍😊

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1:

Tack snĂ€lla du. đŸ„°
Men för mig Ă€r det 'enkelt' đŸ˜ƒđŸ‘ŒđŸ„°
Eftersom jag Àlskar baka .jag gav bort mina kakor jag bakade sist till min vÀninna. Hennes mamma tycker om mina bakverk.

Dessa ska jag bjuda mina vÀnner pÄ.
đŸ˜ƒđŸ„°đŸ‘Œ

HH đŸ™‚

Carmarino
2

#2: Skulle vilja baka mer Ă€n jag gör, men orken rĂ€cker inte riktigt till numera. Plus att jag inte har sĂ„ mĂ„nga i nĂ€rheten som jag kan ge bort mina bakverk till. 😊

Dina vĂ€nner har tur som fĂ„r sĂ„ mycket gott av dig. 👍

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
1

#3:

Okej, förstĂ„r. đŸ˜ƒâ€ïžđŸ„°

HH đŸ™‚

beem
2

#2: Ser sÄ goda ut. SÄ fint av dig att ge bort.

Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös