Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettmuffins
Läst 53 ggr
Soligajag1
2

Jordgubbsmuffins

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

https://www.recepten.se/recept/jordgubbsmuffins.html

Nu har jag bakat dessa muffins , men tog mango o 2 med äpple i , kul o prova om det blir gott med mango i.

Bild kommer snart, , tänkte sälja dessa på Loppis har öppet idag Söndag med.

Så blev dem , ska pudra på lite florsocker sen när jag är på Loppisen. 😃👌🌹

HH 🙂

Ljuvligt goda och saftiga jordgubbsmuffins som är enkla att göra med färska eller frysta jordgubbar.
  • Redigerat 2025-09-28 08:48 av Soligajag1
Carmarino
2

Du får berätta sedan hur de blev. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
1

#1:

Absolut , det gör jag.😍

HH 🙂

Soligajag1
1

Kunde såklart inte låta bli att smaka påmuffinsen, tog en halv, mums. Inte så söta. Perfekt till kaffet, ,😍

HH 🙂

Carmarino
1

#3: Annars är väl mango rätt söt - åtminstone om den är mogen?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
1

#4:

Nja, , det tyckte jag inte. Så gott med mango . Jag äter den som den är annars. . Min favorit. 😃👌😋

HH 🙂