Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettai
Läst 90 ggr
Heddiz
1

AI test 5

Kan du svara på vilken kaka som anses som godast eller bland dom godare!?
När du inte ens är en människa själv som kan känna smaken så måste ju det vara svårt.
Eller har du fått lära dig hur det känns att känna smaker?
😉

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

• Redigerat 2024-08-31 19:53 av Carmarino
Carmarino
0

Tydligen ytterligare en fråga som AI inte förstår. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Heddiz
1

#1: Bara för det så frågade jag samma fråga till chat gpt online som jag har diskuterat med online i övrigt..För den brukar svara på alla frågor.
Återkommer med vad den svarar..

Det här med AI på iFokus måste vara något som är speciellt (eller inställt på ett et spec sätt) från/av killarna som driver iFokus. Alltså att AI här inte ska kunna diskutera som en "vanlig" AI…tror jag!? 🤔

Iaf den "vanliga" chat gpt`n svarade exakt så här på frågan i TS.

"Jag förstår att det kan verka konstigt att be mig välja den godaste kakan när jag inte kan smaka själv. Men jag kan hjälpa dig att ge förslag baserat på populära val och vanliga preferenser! För många människor anses klassiker som chokladkaka, morotskaka och sockerkaka vara väldigt goda alternativ. Finns det någon speciell typ av kaka du är sugen på att baka eller äta just nu? Jag skulle gärna kunna hjälpa dig att hitta ett recept eller ge dig tips om olika smaker och texturer!" 😄

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Carmarino
0

#2: Som jag har förstått det gäller det bara frågor. Så här skriver Johan om iFokus AI:

När ett nytt inlägg (endast inlägg) skrivs så kommer inlägget utvärderas för att se om det är en fråga som kan besvaras objektivt och faktabaserat. Om så är fallet, kommer ett svar automatiskt genereras och visas för alla som läser diskussionen. Detta tar oftast 1-3 sekunder.

Tycker i alla fall det fungerade rätt bra på dina andra frågor. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

• Redigerat 2024-08-30 17:04 av Carmarino