Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettkakor
Läst 73 ggr
Soligajag1
4

Sockerkaka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bakade en sockerkaka igår kväll.

Så gott! 😊🥰

HH 🙂

Carmarino
2

Den ser väldigt smaskig ut. 😋

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
1

#1:

Tack så mycket! 🥰🌷👍

HH 🙂

Heddiz
2

Det ser gott ut som alltid när du bakat/lagat något..

Är armen läkt ordentligt nu då? Så att du inte överanstränger armen och får ont eller ännu värre..så att du inte kan använda armen på ett tag…
Sen har du ju bakat jättemycket under senaste veckan, eller hur!?

😂 Ursäkta om jag låter som en mamma, men det är inte bra att överanstränga en arm som man har opererat..Jag är absolut ingen läkare, men jag har själv opererat mig och överansträngt mig så att jag var tvungen att vila ett tag.
Hade jag istället tagit det lite lugnare så hade inte det ens inträffat..

Så ville bara säga att tänk lite på det kanske…Skynda långsamt..😄❤️😊

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3:

Tack snälla du för omtanken , 🥰❤️
Jodå , armen är bättre men inte helt ok , det tar tid att få den ok ,
Går på rehab 1 ggn/ veckan .

Förstår dig att du vill att jag ska ta det lugnt . Jag fick hjälp med baket av min son och min väninna.

Vilar såklart efteråt .
Tar det lugnt nu.
Kram och Trevlig kväll.
Soligajag1 ❤️🥰

HH 🙂

Carmarino
1

#4: Vilka sötnosar. 😻

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Heddiz
1

#4: Ja, men det var ju bra att du fick hjälp av din snälla son och vän. Det är inte alla som får det..Så det kan du ju skatta dig lycklig över.

Klart man ska göra saker som man tycker om..ett tag efter en operation..absolut inget fel i det..Snarare tvärtom så är det ju bra om man börjar göra saker igen..

Jag tänkte mer på att du inte skulle överanstränga dig så att du är tvungen att vila dig ett tag igen- utan att göra något..Vilket jag själv gjort. Så jag vet att det är lätt gjort att överanstränga sig utan att ens tänka på det..😊

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Soligajag1
1

#5:

Tackar!🥰

HH 🙂