Hallon muffins
Ser goda ut😍
Gott. Det ser ut att vara mycket hallon i dem. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1:
Tack så mycket!!
🥰❤️
HH 🙂
#2:
Tack ! Jo , jag hade i extra , ville njuta av en till ☕️ kaffet .
❤️❤️❤️
HH 🙂
Jag som gillar hallon också 😉
- Redigerat 2024-04-04 15:57 av [Zefirka]
Ser goda ut som vanligt när du bakar! Hallon är också supergott. 😋
men, du glömde receptet, eller länken till receptet.
Vet du förresten om man kan byta ut vetemjölet i muffins mot något glutenfritt mjöl, som tex havregrynsmjöl, bovetemjöl eller något annat?
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#5:
Toppen ! 🥰
HH 🙂
#6:
https://www.recepten.se/recept/jordgubbsmuffins.html
Här kommer receptet , länken! Varsågod! 😊🥰
Det är jordgubb men byt ut bären.
HH 🙂
- Redigerat 2024-04-04 16:31 av Soligajag1
#6:
Visst kan du byta ut mjölet mot ett annat mjöl. det gjorde jag förut när en kompis ville ha glutenfritt. 😊👍🥰
HH 🙂
#6:
https://recept.se/recept/glutenfria-hallonmuffins
Här kommer receptet , glutenfria hallon muffins.
HH 🙂
#10: Perfekt, vilken service. 😃 Tack så jättemycket! 👌
Jag har inte dom mjölsorterna hemma just nu, men nästa gång vi handlar så får jag passa på att fylla på med lite mer NATURLIGT glutenfria produkter som passar att baka med..
Förra veckan (innan påsk) så köpte min man någon konstig glutenfri mjölmix som jag skulle använda till att göra en ostpaj med..Det mjölet kändes PRECIS som potatismjöl!?🤔
Jag gjorde iaf en paj, men den blev inte lika god som den blivit förut riktigt, med vanligt mjöl. Lite torrare pajskal o lite konstig bismak.
Nu var det inte ett naturligt glutenfritt mjöl som tex bovete o rismjöl är och som var i muffinsreceptet..Så det ska bli spännande att baka och testa naturligt glutenfritt.. Jag tror nog naturligt är godare..
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#11:
Varsågod ! Så lite så.
Jag tog havregrynet och malde det i matberedaren + att jag tog lite majsmjöl för som du skriver är det glutenfria mjölet konstigt ,
Finax Glutenfri mjölmix är ett användbart basmjöl som
ersätter vanligt vetemjöl. Det ger ett saftigt och luftigt
bröd och passar även perfekt till kaffebröd och mjuka kakor.
Det har jag använt en gång när jag bakade muffins. Det är ett bra mjölmix.
HH 🙂