Bullbak
Är du uppe och bakar "mitt i natta"? 😁
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1:
Ja , det är jag , , hi hi. . färsk o nybakade bullar till Loppiset.
Du själv då , , vad gör du uppe mitt i natta ?? 😊😀😮
HH 🙂
Himmel😃
/Maria
#2: Brukar vakna runt två-tre-tiden och kollar då iFokus, men jag har inte en tanke på att sätta igång och baka då. 😁
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#3:
Ja , , jag är lite tokig . Men nmen , , vill ju ha nybakade bullar att sälja på Loppiset .
Ska bli spännande idag .Loppis mellan 09-16 , Min dotter kommer och hämtar mig med en skåp bil , då får vi in alla lådor .
Ha en fin Söndag !
😀😊🥰
Kram
HH 🙂
#4:
Okej , , förstår , , men du vet , denna kvinna är lite "crazy " som går upp på natten o bakar !!
Snart till Loppiset , , kram 😀😊🥰
HH 🙂
Dom ser SÅÅÅ goda ut! 😋🤩
#6: Du är säkert inte ensam om det. 🙂
Det händer dock att jag förbereder bakningen mitt i natten, d.v.s. jag mäter upp ingredienserna så att det bara är att röra ihop allt när jag ätit frukost.
Loppisbesökarna blir säkert glada över nybakat fikabröd. 👍😋
#8: det tror jag med!
#7:
Tack så mycket! 🥰😊👍
HH 🙂
#8:
Ja , tack !
Då förstår jag.
Det gick verkligen bra , jag sålde alla bakverk !! 😊👍 Så kul !
HH 🙂