Midsommar muffins
#0: Så gott. 😋
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1:
Tackar!!
hoppas min väninna tycker det med . Min bror och hans fru fick några stycken för att han är så gullig som skjutsar mig överallt!!
HH 🙂
#2: Det gör hon säkert. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#3:
Kan berätta att muffinsen va mycket poppis . Så dessa tänker jag baka till Loppiset , funderar på att ha det Lördagen 9:e Juli . vi får se.
HH 🙂
#4: Inte konstigt. Jordgubbsmuffins tackar väl ingen nej till. Själv bakade jag chokladmuffins igår (bilder kommer senare). Det skulle egentligen vara hallon i dem, men det hade jag inte hemma, så det fick bli utan.
#5:
Nej då, dem flesta tyckte om dem och tackade . Min bror fick 4 st , dem va varma till och med då han fick dem. Kan se honom framför sig sittande i bilen sen jag lämnat dem , han stannade vid något rast ställe och bara njöööt !!!
Han brukar även beställa kanelbullar av mig .( Vågar nog inte säga till sin fru att han tycker mina är godast , "ler" ) Ähh, , jag tror hon vet.
Åhh , jag bara älskar choklad muffins , jag brukar köpa 70% choklad och ha i / smälter i vattenbad .
Ja , lägg gärna in en bild tack !😊
Sen inbillar jag mig att det beror på formarna att muffinsen blir fina ,
Såna här köper jag .
Lite dyrare men det är det värt tycker jag. 😊👍
HH 🙂
- Redigerat 2022-06-30 08:37 av Soligajag1
#6: Har inte så mycket 70% choklad hemma numera, så för min del blir det 54,5%. Det funkar bra det med. I receptet jag använde är det kakao, och min kakao har rätt kraftig smak, så muffinsen smakar väldigt mycket choklad.
Brukar sätta muffinsformarna i ett muffinsbleck, för då flyter de inte ut. Funkar väldigt bra. 👍
#7:
Okej , det blir nog bra det med! 😊👍🥰
HH 🙂