Muffins
Idag har jag bakat dessa Amerikanska blåbärs muffins ! Ett toppen recept ! 😊👍 https://www.ica.se/recept/amerikanska-blabarsmuffins-1267/
HH 🙂
Det ser gott ut. Har du plockat blåbären själv?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Sedan gjorde jag precis efter receptet , annars tycker jag recepten på nätet , alla dessa olika mat/ butik sidor är så konstiga , så jag gör som jag vill till slut.
Kommentarerna ska man inte prata om . Skrattar gott åt folk o fä. 😂
( Likadant när jag lägger in nåt på Facebook , tex, mina kanelbullar ( mammas recept) då skriver folk direkt! Recept , har du det ?? Då svarar jag . Lycka till men mina bullar är speciella . INGEN som fixar dem!! ) Vilket ramaskri det blir och vilka diskussioner !!! 😃🤪 som jag bara älskar!!!!
HH 🙂
#2 Det lär vara gott om blåbär i markerna i år. Numera vet jag dock inte var man kan hitta dem häromkring. Förr visste jag precis var de fanns, men det var längesedan jag plockade några nu. Så jag får hålla mig till de djupfrysta. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ