2 Cupcakes - Bilder

Cupcakes

2019-11-21 12:19 #0 av: Soligajag1

Citron muffins / Cupcakes , 

Vilket toppen recept , 

https://www.arla.se/recept/citronmuffins/

HH Glad 

Anmäl
2019-11-21 12:36 #1 av: Soligajag1

Så blev dem , sen . Inte mina bästa Cupcakes , kladdigt . ( måste införskaffa en ordentlig sprits )
Lite vatten, florsocker och röd karamellfärg. Ni får ta den mängd ni vill ha / önskar.
Ska säljas på Loppiset på
Söndag , 😀🌹

HH Glad 

Anmäl
2019-11-21 13:57 #2 av: Magi-cat

Ser ju gott ut! GladTummen upp

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-11-21 14:06 #3 av: Soligajag1

#2  Tack Magi-cat . Ändrade lite , receptet såg så konstigt ut , klistrade in länken istället , Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-11-21 14:19 #4 av: Carmarino

Får nog testa det en dag. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-11-21 14:25 #5 av: Soligajag1

#4  Ja, gör så . Kul !  Sedan lägger du ut bilder . Skriver vad du tycker om recept och allt! Tack . Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-11-21 14:35 #6 av: Carmarino

#5 Får sen om jag hinner. Just nu är det rätt mycket på gång, så risken är att jag glömmer det. Fast kanske jag kommer att delta i loppisen någon helg i december också, och då mest sälja hembakat. Då ska jag försöka komma ihåg att testa dessa. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-11-21 14:57 #7 av: Soligajag1

#5  Va kul ! Glad Det va inte meningen att jag skulle stå på detta Loppis jag ska stå nu på Söndag , men fick grannen att va med . Då är det extra  kul !! Samtidigt kan vi passa varandras bord när man ska på "toa" Skrattar 

Den 8 December är det Julmarknad här , den är jag oxå  med på. 

Gör nog denna Äppelkaka då. 

HH Glad 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.