Forumlivet är konstigt..
Tänk vad det kan ändra sig fort detta liv man har och för på ett forum. Jag har varit inne här och kikat ibland, knyckt något recept , läst och begrundat.. Helt plötsligt blir jag Medarbetare och vips! Letar med ljus och lyckta efter något att täcka tårtan med, något jag aldrig har gjort. Läser artiklar om både det ena och det andra. Lusläser vad som finns på Tårtdecor och Kakburken. Och vad händer?? Jag får som inre syner av diverse tårtor och bakelser. Storlek och form. Dekorationer och färger. Upplägg och tillfällen. Kan knappt bärga mig innan jag får börja baka! Har handlat på Tårtdecor och väntar, väntar på posten. Fantasin löper amok och jag bara vill baka. VILL!
Och jag som inte ens äter tårtor och bakelser….
Det låter precis som mig :) Man blir lätt helt bak-galen, men egentligen är jag inte överförtjust i tårtor - även om det är bland de saker jag vill baka konstant :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Lagar mat och bakar kakor gör jag jag nästan jämt. Men detta med tårtor och bakelser är nytt för mig.. :-) Visst är det kul?
Så är det med mig också, men jag har så otroligt mycket att göra jämt och ständigt att det blir lite fel prioriteringsordning om man tänker på bakningen… Tyvärr ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
kan bara hålla med
själv står man precis och gör en tårta nu, mitt i natten
fick bara sånt plötsligt infall! och bröd ska det bli också.
Mvh Tassy

Hehe.. jag förstår er så väl.. just nu är jag inne i en svacka då det enda bakande jag kan tänka mig är i bakmaskinen egentligen.. Men jag vet hur det va i början :) Kul är det :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Ska bli kul till veckan när jag får paketet med mina "leksaker".. Längtar! :-)