Bakverk iFokus

Bakverk

Etikettövrigt
Läst 1078 ggr
Thea-Cazzy
0

Chokladbakelser med MMF??

Skulle man kunna göra små chokladbakelser och sedan täcka dom med MMF?? Vill göra något med MMF :P.

april4
0

Visst kan du det.Skrattande

Thea-Cazzy
0

Okej :D

Solaika
0

går utmärkt :) Men jag kan förvarna om att det ofta är väääldigt svårt att täcka små saker snyggt :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Micce
0

Vad är MMF och FP som jag såg i nån annan tråd?

Thea-Cazzy
0

#3 Okej :P Men då har jag ju något att göra ett tag XD

Thea-Cazzy
0

#3 Okej :P Men då har jag ju något att göra ett tag XD

Thea-Cazzy
0

Jag vet bara inte vad man ska välja att göra själva bakelsen i, mjuk chokladkaka eller kladdkake-aktigt XD vad skulle ni välja??

Tove-
0

Du kan bara göra chokladbakelser med MMF om du lägger upp bilder sen! ;D

jag skulle nog göra lite kladdkake-aktigt :)

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Thea-Cazzy
0

#8 Hahaha, det lovar jag :D

Thea-Cazzy
0

det är bara ett problem jag har kvar….. Garnering!  Dom ska ju se lite snygga ut XD Vet bara inte om man skulle göra små blommor elr något i MMF med karamellfärg, eller om man skulle garnera med typ jordgubbar eller bär??

Thea-Cazzy
0

det är bara ett problem jag har kvar….. Garnering!  Dom ska ju se lite snygga ut XD Vet bara inte om man skulle göra små blommor elr något i MMF med karamellfärg, eller om man skulle garnera med typ jordgubbar eller bär??

Solaika
0

Gör små blommor eller liknande.. det kan till o med vara riktigt snyggt med allt i vitt om du inte vill färga nåt :) Frukt eller bär kan man inte riktigt lägga ovanpå ett lock.. då får man göra en explosionsvariant o lägga bären i hålet som blir :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Thea-Cazzy
0

#12 Okej :D

Thea-Cazzy
0

Idag ska jag göra MMF :D Sen ska jag göra resten imon, så att den får vila över natten :P

Thea-Cazzy
0

Nu är det färdigt! Det var kul, men man känner sig inte så säker på om det blev rätt eller fel :P Det blev typ som marängsmet, hoppas att det blir bra XD

aliciia
0

många gör cupcakes å täcker m MMF ..

eller just det, det är SP xD ^^