Chokladbakelser med MMF??
Skulle man kunna göra små chokladbakelser och sedan täcka dom med MMF?? Vill göra något med MMF :P.
Visst kan du det.

Okej :D

går utmärkt :) Men jag kan förvarna om att det ofta är väääldigt svårt att täcka små saker snyggt :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Vad är MMF och FP som jag såg i nån annan tråd?

#3 Okej :P Men då har jag ju något att göra ett tag XD

#3 Okej :P Men då har jag ju något att göra ett tag XD

Jag vet bara inte vad man ska välja att göra själva bakelsen i, mjuk chokladkaka eller kladdkake-aktigt XD vad skulle ni välja??
Du kan bara göra chokladbakelser med MMF om du lägger upp bilder sen! ;D
jag skulle nog göra lite kladdkake-aktigt :)
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

#8 Hahaha, det lovar jag :D

det är bara ett problem jag har kvar….. Garnering! Dom ska ju se lite snygga ut XD Vet bara inte om man skulle göra små blommor elr något i MMF med karamellfärg, eller om man skulle garnera med typ jordgubbar eller bär??

det är bara ett problem jag har kvar….. Garnering! Dom ska ju se lite snygga ut XD Vet bara inte om man skulle göra små blommor elr något i MMF med karamellfärg, eller om man skulle garnera med typ jordgubbar eller bär??

Gör små blommor eller liknande.. det kan till o med vara riktigt snyggt med allt i vitt om du inte vill färga nåt :) Frukt eller bär kan man inte riktigt lägga ovanpå ett lock.. då får man göra en explosionsvariant o lägga bären i hålet som blir :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#12 Okej :D

Idag ska jag göra MMF :D Sen ska jag göra resten imon, så att den får vila över natten :P

Nu är det färdigt! Det var kul, men man känner sig inte så säker på om det blev rätt eller fel :P Det blev typ som marängsmet, hoppas att det blir bra XD
många gör cupcakes å täcker m MMF ..
eller just det, det är SP xD ^^