Story's Baktråd
Hej allihop!
Jag är en ganska färsk medlem här på Bakverk.ifokus och har inte särskilt mycket erfarenhet när det gäller just bakning. Dock så har jag alltid något projekt på gång, och nuvarande besatthet gäller just att lära mig baka. Jag tänkte att det kunde vara roligt att ladda upp bilder på det jag bakar samt kort info om vad det faktiskt ska föreställa i en egen tråd. En bakdagbok, helt enkelt! Tanken är att ni jättegärna får komma med kommentarer, kritik, tips och idéer! Jag tänker i princip utnyttja er och erat sockerintresse till max för att själv bli bättre ;)
Jag räknar med att det blir någon grej veckan nu under juli månad och oavsett om ni är expert eller nybörjare, säg gärna vad ni tycker!
Trevlig sommar!
/Story

Vi inleder kakparaden med en midsommartårta som jag bakade till… just det - midsommar! Receptet klippte jag ut ur lokaltidningen. I ärlighetens namn är det inte en tårta, då botten är gjort på pajdegs-vis. Den fick ett väldigt positivt mottagande av familjen och den serverades med oförskämt mycket färska, svenska jordgubbar och lättvispad grädde.

Det ser väldigt gott ut iaf :D
Ser jättegott ut!
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Det ser jättegott ut! Har du något recept? :)

Såg kanongott ut, säger som övriga har du recept :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.