Ny på bakverk :)
Jag är en gammal ifokusare som brukar smyga in här och dregla över era bakverk =)
Nu har jag lagt till er till mina favoriter. Har troligtvis inget eget att bidra med, men fortsätter gärna att dregla ner tangentbordet och titta på era konstverk =)
*** Kärleken övervinner allt ***

Varmt välkommen!
Snart kan du nog inte stå emot när suget efter att baka blir för stort. Då förväntar vi oss bilder på bakverken ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag är också ny på bakverk.ifokus.
Jag har en fråga, hur många poäng måste man ha för att bli konditor, det är min dröm och jag vill gärna jobba med det! Det skulle vara ett jobb som jag skulle trivas med :) Jag är 15 och nästa år så måste jag välja linje :)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

#1 Tack, haha nä mina bakverk hamnar inte här på bild (tror jag)… Men jag är mäkta imponerad över vad duktig ni är =)

Välkomna båda 2 =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Välkommen från mig med tezzie!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#2 Jag har ingen aning om poäng och sånt. Men om du vill bli konditor skulle jag välja Hotell och restaurang till gymnasiet.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#6 okej, tack :)

Tackar allihopa =)
#2 Numera finns det livsmedelsprogrammet med inriktning på konditori =) Intagningen i Töreboda låg förra året på minst 175p, medel var 200 p och max var 265 p :)
…även jag är ganska så ny :)
Då måste jag plugga ;D

Vad har du för poäng då Elin?
Jag vet inte :/ Hur mycket får man på varja G, VG och MVG?

IG=0
G=10
VG=15
MVG=20
Man ska räkna med 16 ämnen, så har man b-språk och alltså ett ämne för mycket så får man tar man det sämsta betyget. Man får inte ta bort ig:n så för de flesta blir det ett g som räknas bort, medan för vissa blir det ett vg om det är deras sämsta betyg.

Välkommen:) Vad kul att så många hittar hit!
#14 okej, tack så mycket :)