Födelsedagstårta till 18åring.
Hej. Det är så att min fina lillebror fyller 18 år om exakt en vecka. Han har bott i fosterhem i 7 år och hans flickvän planerar en överraskningsfest till honom och hon frågade om jag kunde göra en tårta vilket jag självklart vill göra men hon vet bättre vilka smaker han gillar så det blir ljusa bottnar saftade med färskpressad apelsin(eftersom dom är så fina så här års och jag vill bryta sötman lite), sen så var tipsen på smaker mjölkchoklad, vaniljglass och kolasås. Så jag ska breda ut lite dulche de leche över bottnarna innan jag spritsa på mousserna jag ska ha vilket blir en ljus chokladmousse och en vaniljmousse med äkta vanilj i samt försöka få lite glass-smak på den, sen ska jag spackla tårtan i vanilj/apelsin-smörkräm och täcka i SP smaksatt med orange cream-essens för att den ska smaka mer än bara Socker. Sen kommer det svåra. Hur ska jag dekorera den? Han vill ha sitt namn på, det är allt jag vet. Så tips på enklare dekorering till en tårta till min lillebror som redan fyller 18 år. Bara namn och ålder samt någon dekorkant utmed längst ned blir så himla tomt. Men jag kommer verkligen inte på vad jag ska hitta på för något. Skulle ni kunna hjälpa mig med lite idéer?
/T

Jag börjar alltid med att googla för att få insperation och ideer.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...