Annons:
Etiketterprathörnantv-program
Läst 671 ggr
Carmarino
2018-09-04 13:44

Hela Sverige bakar

En ny omgång av Hela Sverige bakar startar i TV4 den 25 september kl. 20.00. Nya programledare efter Tilde de Paula Eby är Tina Nordström och Johan Östling. Han vann Hela Kändissverige bakar 2017.

https://www.tv4.se/hela-sverige-bakar/klipp/trailer-hela-sverige-bakar-2018-11429461


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Gänget från Hela Sverige bakar bjuder på musikal! Säsongsstart 25 september i TV4.
  • Redigerat 2021-09-21 16:24 av Carmarino
Annons:
Carmarino
2018-09-04 13:48
#1

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

lillnessie
2018-09-05 17:37
#2

Det blir ju roligt. Då har man det att se fram emot. 👍

Carmarino
2018-09-05 17:55
#3

Ja, det ska bli intressant. Förvisso föredrar jag Tilde framför Tina, men får försöka stå ut ändå. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-09-24 04:54
#4

Imorgon är det dags!


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

lillnessie
2018-09-24 22:08
Caeli
2018-09-26 13:53
#6

Ett ganska ungt gäng… Tycker att det är synd att det inte är bättre spridning rent åldersmässigt bland deltagarna. Och nu åkte ju en av de lite äldre ut också!☹️

Annons:
Carmarino
2018-09-26 13:59
#7

Håller med. Reagerade också för det. Om jag minns rätt var det bara två som var över 50 år, och sedan låg de flesta andra mellan 25-35 år.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Caeli
2018-09-26 14:30
#8

#7 Vi får hålla tummarna för Janne!😄

Carmarino
2018-09-26 14:44
#9

#8 Ja, men jag misstänker att han nog inte går hela vägen. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-09-26 14:48
#10

Räknade ut medelåldern på alla 12 deltagarna och det blev drygt 34 år. Nu när Lena har åkt ut så sjönk den till drygt 32. Skulle Janne åka ut nästa vecka så går det ner ytterligare, till 30,5 år. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fransu
2018-09-27 15:02
#11

Tack för påminnelsen! Hade helt missat. Har nu kollat på första programmet. Jag saknar Tilde, men jag tycker ändå att Tina och Johan var bra också.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
2018-09-27 17:03
#12

Tyckte att Tina var lite väl hård mot en av deltagarna, men hon var inte lika jobbig som jag brukar tycka att hon är. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fransu
2018-09-27 17:18
#13

#12 Jag håller med, hon behövde inte gå på så hårt tycker jag. Det gjorde aldrig Tilde. Hon var mer stöttande och var mer lättsam om något gick lite fel. Det finns så många "hårda" program idag. Jag har uppskattat Hela Sverige Bakar just för att det är lite mer lättsam ton, trots att det är en tävling.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Carmarino
2018-09-27 17:25
#14

#13 Ja, det gör jag också. Det var därför jag tyckte bättre om Tilde, för hon var inte så "tävlingsinriktad" som jag tror Tina är. Hon menade säkert väl, men det blev lite för bryskt det hon sa.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fransu
2018-09-27 17:42
#15

#14 Ja, precis. Blev även lite förvånad över Birgittas "fan" när hon hade smakat Lenas Schwarzwaldtårta.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
2018-09-27 17:44
#16

#15 Det blev jag också. Konstigt att det inte blev "krigsrubriker" på Aftonbladet och Expressen när Birgitta svor i tv. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fransu
2018-09-27 17:48
#17

#16 Sånt brukar dom ju snappa upp och göra stora rubriker av. 😃 Programmet kanske inte är tillräckligt stort för att skrivas om så mycket.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
2018-09-27 18:31
#18

#17 Jag tycker nog att de skriver om det. Fast de kanske missade den lilla svordomen. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2021-12-08 10:23
#19

I kväll är det dags för final i årets Hela Sverige bakar. Den går redan nu att se på TV4 Play.

I år har jag inte haft några favoriter faktiskt, så för mig spelar det ingen roll vem som vinner. Har ni någon favorit?

https://www.tv4play.se/program/hela-sverige-bakar


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Streama Hela Sverige bakar direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
Carmarino
2022-09-21 15:06
#20

I kväll är det dags för första avsnittet av årets Hela Sverige bakar på TV4. Finns redan nu att se på TV4 Play.

https://www.tv4play.se/program/hela-sverige-bakar


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Streama Hela Sverige bakar direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
Annons:
Carmarino
2023-09-11 14:36
#21

Den 27 september är det premiär för årets Hela Sverige bakar på TV4. Här är deltagarna.

https://www.tv4.se/artikel/4IRQUmbP32bTUrElNvfVJi/haer-aer-deltagarna-i-hoestens-saesong-av-hela-sverige-bakar


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Då är det säsongspremiär • Nya ändringen i programmet
Carmarino
2023-09-11 17:29
#22

Här är en presentation av alla deltagarna.

https://recept.se/artikel/deltagare-hela-sverige-bakar-2023


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Det är dags för en ny säsong av programmet Hela Sverige bakar. Här är alla deltagare som tävlar om att bli Sveriges hemmabagare 2023.
Carmarino
2023-09-27 16:18
#23

I kväll är det dags för årets första program av Hela Sverige bakar. Tittade på det på SVT Play i eftermiddags. Rätt trevligt - trots att jag fortfarande inte gillar Tina som programledare. 😁


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Soligajag1
2023-09-28 19:48
#24

Jag tittade på det Tv4 play , visst är det bra , , men jag blir lite irriterad på deltagarna när dem ska baka 🤪😃 men lätt för mig att sitta här i Tv-soffan och påpeka olika saker , blir nog nervöst om man skulle va med i programmet ,

Ska fortsätta titta sen .

HH 🙂

Carmarino
2023-09-29 01:34
#25

#24: Ja, det är många som säger att hemma misslyckas de aldrig, men i tältet är det hopplöst. 😊

Det kan inte vara helt lätt att baka med helt ny utrustning som man inte är van vid, i ett tält utan väggar där det blåser och regnar in och så dessutom på väldigt snålt tilltagen tid.

Själv blir jag irriterad över att de alltid ska smyga in en liten "twist" då och då. Det är svårt nog ändå, utan att behöva bli avbruten och få en ny uppgift som också ska hinnas med på den korta tiden de har på sig.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: