Annons:
Etiketterkakortemadagarsmåkakor
Läst 1210 ggr
Carmarino
7/31/18, 5:53 PM

National Chocolate Chip Cookie Day den 4 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På lördag är det National Chocolate Chip Cookie Day. Har vad jag minns aldrig bakat chocolate chip cookies, så det kanske är dags att göra det nu. Ingredienserna finns ju hemma. Det här receptet ska tydligen vara det som är det bästa enligt Martha Stewart:

https://heavenlycupcake.se/de-ultimata-chocolate-chip-cookies/

Om ni bakar Chocolate Chip Cookies den 4 augusti (eller någon annan dag), lägg gärna upp bilder på dem här i tråden. 

Bild av Steven Giacomelli från Pixabay


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

On August 4th, National Chocolate Chip Cookie Day gives us an opportunity to dunk American's #1 favorite cookie. Pour some milk and enjoy!
  • Redigerat 9/21/21, 4:01 PM av Carmarino
Annons:
Carmarino
8/4/18, 11:52 AM
#1

Glöm inte Chocolate Chip Cookie-dagen idag. Om ni inte bakar själv så går det ju alltid att äta en köpecookie. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
8/4/19, 10:25 AM
#2

Idag är det National Chocolate Chip Cookie-dagen. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Soligajag1
8/4/19, 12:05 PM
#3

Ojoj , jag är bra sugen att baka dessa , gick på länken och läser för brinnande livet . Men hade ingen choklad hemma , blir bullar istället . 

Får baka dessa cookie på jobbet en dag  framöver , Tack för tipset , alltid kul att baka nåt nytt . 👍

HH 🙂

Carmarino
8/4/19, 1:12 PM
#4

Jag har allting hemma, fast jag tycker att 450 gram choklad är i mesta laget. Kanske man kan halvera receptet? Tror det blir rätt många cookies ändå - om man gör dem lite mindre. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
8/4/20, 7:00 AM
#5

Idag är det National Chocolate Chip Cookie Day.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
8/4/22, 6:15 AM
#6

Det är National Chocolate Chip Cookie Day idag.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: