14 Övrigt

Chokladbollens dag den 11 maj

2018-05-10 15:08 #0 av: Carmarino

Imorgon är det chokladbollens dag. Tror inte det blir av att jag gör några chokladbollar själv, men jag har ju kvar några stycken i Delicatoasken. Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-05-11 11:42 #1 av: Carmarino

Har nu "invigt" chokladbollens dag genom att äta en av de små chokladbollarna. Den var god. Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-05-11 12:25 #2 av: Carmarino

Idag är det chokladbollens dag, och jag har faktiskt gjort ett gäng. Så här såg smeten ut.

Anmäl
2019-05-11 12:25 #3 av: Carmarino

Och så här blev resultatet.

Anmäl
2019-05-11 23:35 #4 av: Tarotstollan

Mums!Dreglar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-05-12 20:22 #5 av: Soligajag1

#3 Mums!!! Glad Ser riktigt smaskiga ut!! 

HH Glad 

Anmäl
2019-05-15 02:14 #6 av: Carmarino

#4 och #5 De blev faktiskt godare än jag tyckte när jag gjorde dem. Efter några dagar i frysen verkar smakerna ha "blandat sig" lite bättre, så nu smakar de riktigt gott. Hade med dem till jobb igår och bjöd på, och de blev väldigt uppskattade.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.