Annons:
Etikettertemadagarsmåkakorchoklad-kakao
Läst 877 ggr
Carmarino
5/10/18, 3:08 PM

Chokladbollens dag den 11 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon är det chokladbollens dag. Tror inte det blir av att jag gör några chokladbollar själv, men jag har ju kvar några stycken i Delicatoasken. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

  • Redigerat 9/21/21, 4:14 PM av Carmarino
Annons:
Carmarino
5/11/18, 11:42 AM
#1

Har nu "invigt" chokladbollens dag genom att äta en av de små chokladbollarna. Den var god. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
5/11/19, 12:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Idag är det chokladbollens dag, och jag har faktiskt gjort ett gäng. Så här såg smeten ut.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
5/11/19, 12:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Och så här blev resultatet.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
5/11/19, 11:35 PM
#4

Mums!🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
5/12/19, 8:22 PM
#5

#3 Mums!!! 🙂 Ser riktigt smaskiga ut!!

HH 🙂

Carmarino
5/15/19, 2:14 AM
#6

#4 och #5 De blev faktiskt godare än jag tyckte när jag gjorde dem. Efter några dagar i frysen verkar smakerna ha "blandat sig" lite bättre, så nu smakar de riktigt gott. Hade med dem till jobb igår och bjöd på, och de blev väldigt uppskattade.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Soligajag1
5/15/19, 8:11 AM
#7

#6 Va skoj !! 🙂  Alltid uppskatta med hembakt !! 👍

HH 🙂

Carmarino
5/10/20, 4:55 PM
#8

Glöm inte bort chokladbollens dag imorgon. Eftersom jag bakade chokladbollar förra veckan behöver jag inte baka några imorgon. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
5/11/21, 2:20 AM
#9

Idag är det chokladbollens dag.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
5/11/21, 9:36 PM
#10

Hade varit gott men jag hinner inte fixa några nu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
5/12/21, 12:57 AM
#11

#10: Du får en ny chans idag. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: