Annons:
Etiketterallergivänligtveganskt
Läst 1291 ggr
leemland
2018-05-10 14:17

Vegetarisk efterrätt

Hej alla bakglada. Jag undrar om de finns någon god vegetarisk efterrätt man kan bjuda på? Man måste kunna göra det dagen innan och det ska va lätt att ha med sig. Någon som har tips och förslag till mig?☺

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Carmarino
2018-05-10 14:29
#1

Det finns en hel del skulle jag tro. En äppelpaj t.ex. Den är dessutom vegansk. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-05-10 14:34
#2

Vegansk chokladmousse på bara tre ingredienser kanske? Den ska visserligen kylförvaras, men det borde vara hyfsat lätt att ta den med sig om man gör den i en form istället för glas.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-05-10 14:35
#3

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

leemland
2018-05-16 18:54
#4

Tack för förslagen! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Tant Grön
2018-05-16 22:21
#5

Rabarberpaj 🤤

Upp till toppen
Annons: