Annons:
Etiketterverktygtillbehör
Läst 1528 ggr
Carmarino
11/26/17, 3:08 PM

Nytt i redskapssamlingen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker Roy Fares är en fantastisk bagare och jag gillar hans nya kollektion. Kunde därför inte motstå de här. Måste säga att slickepotten nog är den snyggaste jag sett. Den är också väldigt skön att hålla i. Stort plus för att den har "fötter" som gör att man kan lägga den ifrån sig på bakbordet.

Skålen är också väldigt stilren och snygg. Blev dock besviken när jag läste i instruktionerna som följde med att man inte kan använda varken elvisp eller stavmixer i skålen, för då kan ytbeläggningen repas. Så den går bara att använda till att blanda ingredienser i. Kanske jag skulle förstått det om jag lagt märke till att den kallas "blandskål". 🤪

(Har annars inget med varken Roy Fares eller kollektionen att göra, så det är ingen "smygreklam". Gillar bara hans grejor.)


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Carmarino
11/26/17, 3:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så här ser de ut "i verkligheten".


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
11/26/17, 6:17 PM
#2

Snygg design måste jag säga 🙂

Pyttelite
11/26/17, 8:08 PM
#3

Stilrent - tråkigt att det inte funkar som en vispskål!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Carmarino
11/27/17, 6:49 AM
#4

Ja, det hade varit bra om den hade funkat till det också. Fast jag får väl erkänna att jag oftast använder min Kitchen Aid om något ska vispas.

Skålen går ju att använda till mycket annat. Får kolla lite närmare, men eftersom det är silikon i botten så bör den funka att använda till vattenbad om man vill smälta t.ex. choklad.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: