33 titlar: 20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här.
Så med det sagt. Jag tänkte vira på mig nåt förkläde och sätta igång och baka. Är det nån som vill köpa mina verk?
33 titlar: 20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här.
Ja, den sista frågan är riktigt svår. Den hade jag själv inte klarat om jag inte hade skrivit den själv. Råkade hitta ordet när jag letade efter saker inom bakningen att fråga om.
OJ! Fick 9/10 rätt! :D Den jag "missade" var den om tiden för vispning av ägg o socker hahaha Så mkt mjuka kakor, muffins mm jag har bakat, o ändå inte kunde det om tiden ;) Men brukar ju iofs inte ta tiden på vispningen :D
själv med den gamla elvispen vi har tycker jag det blir bäst resultat när man vispat uppemot 7-8 min:) fast med en annan som är nyare räckte det med 3-4 min för att få perfekt resultat
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.