Annons:
Etikettövrigt
Läst 822 ggr
leemland
2017-02-22 18:32

Har du köpt något ?

Nu har ju bokrean kört igång för i år. Har ni eller ska ni köpa någon ny bakbok eller kokbok? 🙂 
Dela gärna med er av era inköp 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Carmarino
2017-02-23 09:40
#1

Om jag hittar någon bakbok jag inte redan har så kommer jag att köpa den. Tycker dock det verkar vara rätt dåligt utbud av bakböcker i år - eller också är det jag som har köpt alltför många redan. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

leemland
2017-02-23 14:05
#2

Okej 🙂 Ja de är svårt att välja om man har många redan 😛 Där va faktiskt några st på kvantum idag när jag va där 😛 Men jag köpte inga av dom 😛 haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Carmarino
2017-02-23 15:17
#3

Ska kolla i ett par olika affärer åtminstone. Det är ju inte säkert att alla ha samma utbud. Fast jag får nog ta en koll i hyllorna här hemma först. Det har hänt mer än en gång att jag kommit hem med en bok, bara för att upptäcka att jag redan har den. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

leemland
2017-02-23 21:09
#4

#3 Känner igen mig i de 🤪 haha. 
Tror jag ska kolla in på adlibris också, tyckte jag såg dom hade någon av Nigellas😇

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Carmarino
2017-02-25 14:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu har jag varit på ICAs bokrea, och visst hittade jag lite böcker där. Fick dessutom ytterligare 20 % rabatt på reaböckerna, så det blev ännu billigare än det redan var. 🙂

Tareq Taylors klassiker har jag visserligen redan, men det blir en bra present till någon senare.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: