Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 2371 ggr
leemland
2015-04-09 20:24

United states of cakes

Missa inte TV-programmet United states of cakes som just nu går på kanal 5 DreglarDreglarDreglar Med Roy Fares 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
ChristineL
2015-04-09 20:31
#1

Mums! Missas inte!

[Sabina]
2015-04-09 20:52
#2

Åh nej, missade ju nästan hela programmet 😕
Vet ni om den går i repris?
Roy Fares är ju så bra ❤️🙂

[Sabina]
2015-04-09 20:56
#3

Repriseras på söndag också. 👍

Tessen
2015-04-10 00:46
#4

Jag missade det helt eftersom jag lyckats få lätt hjärnskakning och trots det gick på sjukgymnastiken idag. Haha det blev en snurrig och ganska förvirrad timme hos sjukgymnasten iaf men jag fick det gjort.
Får se reprisen på söndag. Vet du vilken tid det visas då Sabina?  ❤️

/T

[Sabina]
2015-04-10 09:16
#5

På söndag den 12/4 kl 17.00 kommer reprisen gå.

Tessen, oj vad du råkat ut för många oturshändelser på sista tiden, min vän. Var rädd om dig, sköt om och skäm bort dig lite extra.
Jag önskar vi bodde lite närmare varandra för då skulle ju jag kunna göra det för dig 🤗 ❤️

leemland
2015-04-10 17:31
#6

Nästan bud att se reprisen också 😉 haha. Ha haklappar på er 😉 hahaha. 

Usch vad tråkigt Tessen. Hoppas det blir bättre snart!

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
HPmarsvinet
2015-04-10 17:43
#7

Jag såg, det var toppen!👍

Jag trodde först att det skulle vara kanske 4 avsnitt eller något sånt men det kommer att komma 12 avsnitt!🙂

leemland
2015-04-10 18:56
#8

#7 Så många avsnitt? 🤤 Ja då lär man sitta bänkad 😃

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

HPmarsvinet
2015-04-11 23:16
#9

#8 Ja, på den tiden lär han väl hinna gå igenom hela den där boken:)

Tessen
2015-04-13 12:59
#10

#5 Denna gången var det mer klantigt än otur 😉 Mitt hjärta krånglade i onsdags när jag hade glömt medicinen så jag fick för mig att bara ställa mig upp och gå till köket för att ta medicinen trots puls på 160 - 180 och mitt blodtryck som sällan hänger med i svängarna pga allt för töjbara blodkärl, så jag minns inget från jag lämnade sängen tills jag vaknade sittande på knä mot dörrkarmen i köket med ett knä som nu är grönt med lila prickar, ena höften värker, är blå över ena nyckelbenet och hade slagit emot halsen, ett märke i pannan och en svullnad i bakhuvudet. Så jag hade nog svimmat mer än en gång.
Men det är sånt som händer, minnet är sämre än vanligt så jag missade reprisen igår, annars börjar det bli bättre igen :)

#6 Tack så mycket :) Mår bättre igen nu.

Får kolla upp om det går se på nätet istället eftersom jag missade igår också. :)

/T

leemland
2015-05-21 19:30
#11

Tillbaka i rutan ikväll efter någon veckas uppehåll 😃

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

ChristineL
2015-05-21 20:00
#12

Krockar ju med Hela kändis-Sverige bakar :( Någon som vet varför detta uppehåll?

leemland
2015-05-21 20:11
#13

Har det inte varit någon sport eller något sånt som har varit? Kommer faktiskt inte ihåg 🤪 haha .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
ChristineL
2015-05-21 20:13
#14

Det har varit hockey på fyran, men inget på femman vad jag vet…

leemland
2015-05-22 20:52
#15

#14 Okej . Jo men de kan ha varit därför. Jag har för mig  dom har ändrat tablån någon gång fast det egentligen inte varit på deras egna kanal sporten eller va de nu varit har varit  😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: