Annons:
Etikettkakor
Läst 1381 ggr
hanniees
2014-12-22 19:19

Mintkyssar utan pepparmyntsolja

Hej! Jo, det är så att jag tänkte baka lite julgodis ikväll. Jag tänkte baka rocky road, fudge och mintkyssar. Men när jag skulle göra mintkyssarna så kom jag på att vi hade glömt handla pepparmyntsoljan! Så hur ska jag göra nu? Orkar inte gå mer till affären nu ikväll, så finnst det något annat att smaksätta de med? Som polkagris eller något? Vissa smaksätter med typ ettikssprit, men blir det verkligen gott, eller är det mer för konsistensens skull? Jag har iallafall polkagris hemma. Tacksam för svar! Har lite bråttom, allt julgodis ska vara klart ikväll, hehe:)

Mvh Hanna:)

Annons:
VildaVittra
2014-12-22 19:23
#1

Jag åt sådana med saffranssmak häromdagen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

hanniees
2014-12-22 19:33
#2

Det verkar gott, men vi har tyvärr ingen saffran hemma, den har gått åt till andra bakverk. Men tror du att det går att ha i hackade polkagrisar?:)

Mvh Hanna:)

VildaVittra
2014-12-22 19:39
#3

Det går säkert, men du bör nog mala dom typ i morteln.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

nickiee
2014-12-22 20:30
#4

köp inte pepparmyntssmak på affären har gjort det själv å det smaka ej bra . köp på apoteket lite dyrare men är helt prisvärt det köper bara min där nu …sen kan man ha det i sockerkaka med ta mellan 12-20 droppar i 1 smet

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Upp till toppen
Annons: