Annons:
Etikettövrigt
Läst 2579 ggr
leemland
2014-12-11 20:23

Julbak med dessertjuryn

Vet inte om ni redan vet om programmet eller inte 😛 Men jag tänkte tipsa om programmet som går just nu på kanal 5 - Julbak med dessertjuryn 🙂 En hel del tips som man kanske inte tänker på har dom 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Aleya
2014-12-11 20:26
#1

Blev så glad då jag såg pistagekräm igår. ;) Men kan man skala bara vanliga pistage?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

leemland
2014-12-11 20:34
#2

#1 Finns de olika pistage? 😛 haha. Minns inte det receptet då jag inte gillar nötter, men jag tror nog det bör gå 🤪Har du kollat recepten på hemsidan som dom säger dom ligger på?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lilla_t
2014-12-14 12:39
#3

Recepten som ligger på hemsidan är ju både felaktiga i vissa fall ingredienser som inte använts står med i vissa recept, tillagningsmetoder saknas och ingredienser saknas i andra fall. De går ju inte att följa överhuvudtaget. Så trist, en stor besvikelse då jag tycker programmet är supermysigt och avspänt.

Upp till toppen
Annons: