14 Övrigt

Julbak med dessertjuryn

2014-12-11 20:23 #0 av: leemland

Vet inte om ni redan vet om programmet eller inte Lipar Men jag tänkte tipsa om programmet som går just nu på kanal 5 - Julbak med dessertjuryn Glad En hel del tips som man kanske inte tänker på har dom Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2014-12-11 20:26 #1 av: Aleya

Blev så glad då jag såg pistagekräm igår. ;)

Men kan man skala bara vanliga pistage?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2014-12-11 20:34 #2 av: leemland

#1 Finns de olika pistage? Lipar haha. Minns inte det receptet då jag inte gillar nötter, men jag tror nog det bör gå GalenHar du kollat recepten på hemsidan som dom säger dom ligger på? 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2014-12-14 12:39 #3 av: Lilla_t

Recepten som ligger på hemsidan är ju både felaktiga i vissa fall ingredienser som inte använts står med i vissa recept, tillagningsmetoder saknas och ingredienser saknas i andra fall. De går ju inte att följa överhuvudtaget. Så trist, en stor besvikelse då jag tycker programmet är supermysigt och avspänt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.