Annons:
Etikettövrigt
Läst 909 ggr
[Sabina]
2014-11-20 06:17

Internationella barndagen-baka till barnen?

Idag, den 20 november är det internationella barndagen i Sverige. Ska du baka något till barnen i ditt liv?

Jag själv planerar att baka en ombre cake  i olika rosa nyanser med rosa cream cheese frosting till mina två döttrar att överraska dom med. 🙂Det är dom verkligen värda för de är så underbara på alla sätt och gör mig å stolt.❤️

Sen tänkte jag även skänka en liten peng till andra barn i världen som inte har det lika bra som vi, genom UNICEF. Jag har varit medlem där i över 15 år och handlar i deras gåvoshop då och då.

Ha en bra dag, oavsett du har barn eller ej! 🙂

Annons:
Tessen
2014-11-21 11:05
#1

Så fint av dig att vilja visa dina barn hur mycket dom betyder för dig och att du är stolt över dom samt att du skänker lite pengar till UNICEF! Du är en bra och fin person!

/T

[Sabina]
2014-11-21 23:55
#2

Tack, vad snällt sagt av dig 🤗. Jag blev verkligen rörd av din snälla kommentar ❤️

Tessen
2014-11-22 10:10
#3

Söta du! Jag tycker att alla som är bra föräldrar och värnar om barnens bästa förtjänar att veta att dom är bra människor som uppfostrat sina barn på ett hälsosamt sätt, så att dina döttrar blivit så underbara och att du är stolt över dom, det händer inte av sig självt! ❤️

/T

Upp till toppen
Annons: