Annons:
Etikettövrigt
Läst 1035 ggr
AmandaJE
11/7/14, 9:37 AM

Italienska bakverk

Hej!

Om någon vecka ska jag baka något italienskt att ta med till skolan, undrar om ni har något förslag utöver tiramisu, pannacotta och mandelkakor? 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
VildaVittra
11/7/14, 9:50 AM
#1

Cannoli?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

AmandaJE
11/7/14, 10:37 AM
#2

#1 Verkar intressant och gott men är nog lite för avancerat för mig! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Gladasvampen
11/7/14, 9:53 PM
#3

När jag var i Italien åt jag mycket Zeppole och bombolini, har ingen aning om hur man tillverkar dem men de är mycket goda :)

AmandaJE
11/7/14, 10:05 PM
#4

#3 Ska försöka kolla upp det, tack för tipset! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

powerofthebass
11/12/14, 7:03 PM
#5

Tack för denna tråd. Är sj mkt intresserad utav Italien

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

AmandaJE
11/12/14, 9:32 PM
#6

#5 Vad roligt, säg till om du hittar något gott italienskt att baka! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
powerofthebass
11/12/14, 9:34 PM
#7

Det skall jag göra

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

powerofthebass
11/12/14, 9:41 PM
#8

Hittade lite via googel. Den här ska jag nog testa . Det är allt om mat som. Jag länkar till http://alltommat.se/recept/pinjenotskaka/

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

AmandaJE
11/12/14, 10:01 PM
#9

#8 Den ser god ut! Tack för tipset! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: