Annons:
Etikettövrigt
Läst 2599 ggr
HenryssonC
5/21/14, 10:17 PM

Baka till "kollegor"

Hejsan! Denna veckan har jag praoat hos ett helt fantastiskt företag!! På fredag tänkte jag därför överraska dom med något slags bakverk.. Dock vet jag inte vad? Imorgon är jag hemma först vid halv åtta och börjar tio morgonen därpå, hinner därför inte stå i timmar med att spritsa fluff och så vidare ;-) Då jag är student kan jag inte heller lägga en miljon på bakverken ;-) Det är 7 personer jag ska bjuda och ber tacksamt om recept!! Tack på förhand!!

Annons:
Kagamine
5/21/14, 10:19 PM
#1

http://www.tasteline.com/Recept/Chokladfudgetarta kanske den här? Lättbakad, och om den får stå i kylen under natten så blir den perfekt att ha med till jobbet 🙂

HenryssonC
5/21/14, 10:24 PM
#2

Låter supergott!! Skulle gärna vilja ha flera alternativ!:-)

jossan...
5/21/14, 10:27 PM
#3

om det inte är nån som är allergisk så är mandellkaka riktigt gott! har dock inget recept just nu:/

Gud vad bra jag stavar…

ElinaPersson
5/21/14, 11:45 PM
#4

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Gasoline
5/22/14, 6:16 AM
#5

Paj? Kaka i långpanna? Sockerkaka? Småkakor?

jagga-ewe
5/22/14, 9:27 AM
#6

Rabarberpaj, om du har rabarber i trädgården. Då kan du köpa en sån där vaniljsås på tetra att ta med oxo. Jag brukar skämma bort mitt team med sånt, det uppskattas alltid.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Annons:
[Thiah]
5/22/14, 12:03 PM
#7

Jag brukar köra med muffins när jag får lust att överraksa kollegorna. Det är enkelt och gott. Tar ett standard recept och sen blandar jag i lite olika saker. Idag blev det t.ex. färska jordgubbar.

Zabbio
5/27/14, 3:06 PM
#8

Kladdkaka på potatismjöl - så kan även glutenallergiker och laktosintoleranta äta ;) (undvik ströbröd eller använd av majs)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

CelsiusT
5/31/14, 11:15 AM
#9

#8 Riven kokos istället för ströbröd är galet gott ;P Och smälta lite vit choklad i grädden är galet gott. Alternativt att man rör i lite hallon i grädden. Eller lite hallon i kladdkakan är också otroligt gott =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

Miniland
5/31/14, 6:59 PM
#10

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Upp till toppen
Annons: