Annons:
Etiketttårtor
Läst 3215 ggr
Lojs
2014-02-27 23:31

Angry birds-tårta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara skryta med första och enda gången jag försökt mig på att göra en tårta med marsipanfigurer på. Sonen (5 år) beställde en tårta med angry birds på, och som lydig mor får man ju göra som man blir tillsagd. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Metnal
2014-02-27 23:32
#1

haha! fräck! :D

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

Lojs
2014-02-27 23:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack! =)

Bilden lyckades visst vända på sig när den gick från telefonen, här är den rättvänd. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2014-02-27 23:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

När vi höll på och fixa figurerna, sambon hjälpte till, de två till höger är hans verk, men sedan fick jag göra om samma motiv, han tyckte inte hans dög för tårta, det var mest kul att pyssla. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[MrDiabolic]
2014-02-27 23:49
#4

En sån tårta vill jag ha nästa gång jag fyller. :D

Tessen
2014-02-28 08:20
#5

Vilka fina figurer du gjort! Det syns absolut inte att det är första gången du modellerat :)

/T

Lojs
2014-02-28 10:38
#6

#4 Bara att göra! ;) #5 Tack, det var ganska lätt, det fanns många bilder att titta på på google. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Upp till toppen
Annons: