Annons:
Etikettövrigt
Läst 870 ggr
Daniellasaarinen
7/5/17, 9:20 PM

Snabbt och enkelt!

Hej! Min svärmor kommer på besök imorgon och jag tänkte försöka hinna med och baka något. Från att jag slutat jobbet till att hon kommer så har jag på min höjd Max en timme på mig. Ge mig era bästa tips på vad jag kan baka, har det mesta hemma! 🙂 (Ej kladdkaka)

Nouw.com/saarinen

Annons:
vendelay
7/5/17, 9:24 PM
#1

http://veganism.savvity.net/articles/58bf1a9c1d41c83153046993-vegan-berry-chocolate-muffins?58bf16521d41c83153045ed7-1

Receptet är på engelska men jag tror att det är väldigt lätt att förstå. Jag använder en elvisp när jag gör dessa och allt som allt tar det ca 40 minuter kanske, beroende på hur lång tid det tar att klick upp smeten i formarna. De är otroligt goda 😍

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Daniellasaarinen
7/5/17, 10:15 PM
#2

Åh! Om det inte blir imorgon så kommer jag definitivt prova en annan dag. Tusen tack! 😀

Nouw.com/saarinen

leemland
7/6/17, 11:06 AM
#3

Har en enkel paj som du kan bjuda på med vaniljsås eller kanske lite glass. 

2dl Socker , 2 ägg, 2 dl mjöl . 
Vispa ägg och Socker vitt och porröst. Blanda ner mjölet. Häll det i en smörad form, på med valfri frukt(rabarber är jättegott 😛)  och in i ugnen i 200 grader i 35-45 min.  

Annars en god sockerkaka med glasyr eller något på? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Daniellasaarinen
7/7/17, 8:40 AM
#4

#3 pajen blev jättebra! Tusen tack för receptet!

Nouw.com/saarinen

leemland
7/9/17, 4:46 PM
#5

#4 Så lite så! 🙂 
Det är ju en kaka som är lätt att slänga ihop bara om man får oväntat besök 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Soligajag1
7/9/17, 10:05 PM
#6

#5  Jag tackar med för receptet .

Ska absolut testa en dag !!! Rabarber är min favorit . 🙂

HH 🙂

Annons:
leemland
7/10/17, 5:43 PM
#7

#6 Så lite så 🙂 
Ha lite kanel på rabarberna så blir det ännu godare 😉 Vet inte hur det blir med denne kakan dock men har gjort det på en annan och de blev super 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: