Annons:
Etiketterprathörnantv-program
Läst 2504 ggr
Carmarino
2017-05-03 14:28

Hela kändis-Sverige bakar

Måndagen den 15 maj blir det en ny omgång av Hela kändis-Sverige bakar på TV4. Tre av de sju deltagarna känner jag inte till, men det beror nog på att jag inte tittar på de program/filmer de har varit med i.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

  • Redigerat 2022-04-26 10:02 av Carmarino
Annons:
Fransu
2017-05-03 14:43
#1

Kul! Det måste jag kika på. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[Outlawly]
2017-05-03 15:00
#2

Jag vet 4 av dem 🙂

Aris från Gladiatorerna, Anders Bagge, Johan Östling från ack värmland och Elisabeth från på spåret, (nån gång har jag nog sett han Patrik Nordqvist.)
Men jag tycker inte om Tilde så jag kollar inte så mycket p.g.a det

Fridaaaa
2017-05-03 15:09
#3

 Patrik Norqvist, Anette Norberg,  känner inte jag till :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carmarino
2017-05-03 15:11
#4

För min del är det Patrik Norqvist, Johan Östling och Aris ”Phoenix” Sanchez jag inte känner till.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2017-05-03 15:46
#5

Såg idag att dom bygger upp tältet i Taxinge för att spela in en ny säsong.

Carmarino
2017-05-03 15:51
#6

Ja, det börjar väl bli dags. Du får åka dit och kolla läget senare i sommar, och tjuvkika på vem som går vidare. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[Jimmy.L]
2017-05-03 15:52
#7

Jag får göra det, dom brukar ju hålla på till mitten av juni med inspelning där på vardagarna.

leemland
2017-05-03 19:16
#8

Patrik Norqvist är nog den enda jag inte känner till 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Jimmy.L]
2017-05-22 17:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Bjuder på en bonusbild.

Carmarino
2018-04-17 16:04
#11

Nu är det snart dags för en ny omgång av Hela kändis-Sverige bakar på TV4. Premiären är tisdag 8 maj.

Deltagare är förre proffsboxaren Armand Kranjc, programledaren Josefin Crafoord, skådespelaren Pia Johansson, Youtube-stjärnan Thomas Sekelius, mentalisten Henrik Fexeus, läkaren Mikael Sandström, gladiatorn Roddy "Hero" Benjaminsson", programledaren Malin Gramer, stylisten Jonas Hallberg och programledaren Tilde Fröling.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fransu
2018-04-17 16:26
#12

Vad roligt! Det måste jag se. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
2018-05-09 14:31
#13

Såg ni första avsnittet igår? Det krockade med första semifinalen av Eurovision Song Contest, så jag tittade på det på TV4 Play efteråt. Har ingen favorit direkt, men vissa överraskade lite faktiskt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Fransu
2018-05-09 14:37
#14

Nej, jag missade! Kollade på semifinalen och glömde helt. Måste kolla på play. Tack för påminnelsen. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
2018-05-09 14:38
#15

👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-05-09 14:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Dom håller på att bygga upp tältet för en ny säsong.

Carmarino
2018-05-09 14:54
#17

Kul.

Har för mig att de brukar spela in från slutet av maj fram till innan midsommar ungefär. Sedan brukar resultatet komma på teve någon gång i september-oktober.

Tråden för "vanliga" Hela Sverige bakar" finns här.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-05-09 15:06
#18

#18 Troligen mitten på maj börjar dom med inspelning fram till nån vecka innan midsommar.

Carmarino
2018-05-09 15:14
#19

#18 Ja, det kan nog stämma. Har för mig att de brukar hålla på i 4-6 veckor totalt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2020-04-21 11:47
#20

Om en vecka, tisdagen den 28/4, kl. 20.00 är det dags för en ny omgång av Hela kändis-Sverige bakar på TV4. För första gången så tävlar kändisarna i par.

https://www.koket.se/har-ar-paren-som-tavlar-i-hela-kandis-sverige-bakar-2020


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Fridaaaa
2020-04-22 11:02
#21

#20 Åh vad roligt :D
Glamourparet tror jag är bra kombo :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carmarino
2020-04-22 11:30
#22

#21 Ja, fast vad det verkar, enligt en intervju med dem jag läste, så kan ingen av dem baka egentligen. De har fått lära sig för att vara med i tävlingen. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2020-04-28 15:46
#23

Ikväll är det dags för första avsnittet av Hela kändis-Sverige bakar. Det sänds på TV4 klockan 20.00, men finns redan nu att se på TV4 Play.

https://www.tv4play.se/program/hela-k%C3%A4ndis-sverige-bakar


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2021-04-15 14:51
#24

Den 4 maj är det dags för årets Hela kändis-Sverige bakar. Deltagarparen i år är följande:

Skådespelarna Hanna Dorsin och Emma Peters
Landslagskollegorna Marcus Allbäck och Jesper Blomqvist
Influencer-familjen Margaux Dietz och mamma Eveline Dietz
Komikerna Ann Westin och Tobias Persson
Skådespelaren Kajsa Ernst och artisten Hanna Hedlund

Domare är konditorn Johan Sörberg och kokboksförfattaren m.m. Elisabeth Johansson. Programledare är Tina Nordström och Johan Östling.
Johan vann ju tävlingen 2017 och fick sedan jobbet som programledare (tillsammans med Tina) två år senare när Tilde de Paula hade slutat.

https://www.tv4.se/artikel/1jw48UjSwTdTTYLl6R3WDb/de-tavlar-i-hela-kandis-sverige-bakar-2021


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Det är dags för fem nya kändispar att briljera med sina bästa bakverk i åttonde säsongen av Hela kändis-Sverige bakar. Denna gång tävlar bland andra Margaux Dietz, Marcus Allbäck och Ann Westin med varsin lagkamrat om den ärofyllda segern.
Soligajag1
2021-04-19 11:09
#25

#11:

Va roligt !! Det måste jag titta på!!! Spännande !!

Jag som älskar att baka.

HH 🙂

Carmarino
2021-04-19 11:24
#26

Då får du inte missa den engelska varianten, som började i torsdags. 😊

https://bakverk.ifokus.se/discussion/1500280/hela-england-bakar-2020


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

-Ett härligt forum för oss som älskar att baka. Oavsett om det är tårtor, kakor eller matbröd.
Soligajag1
2021-04-19 14:49
#27

#26:

Den engelska varianten är inte lika rolig tycker jag. Försökte titta på deten stund härom dan , , , nej, , det gick inte .

HH 🙂

Annons:
Carmarino
2021-04-19 15:21
#28

#27: Jag tycker den är rätt rolig faktiskt, men så gillar jag ju Noel Fielding också. Har inget emot Matt Lucas, men tycker nog att Sandi Toksvig var bättre. Fast Matt blir förhoppningsvis bättre när han blir mer varm i kläderna. Han verkar åtminstone genuint intresserad av bakverken - åtminstone att äta dem. 😊


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Soligajag1
2021-04-19 16:06
#29

#28:
Ja , ok , men jag känner inte igen några av dem som är med i det engelska bak programmet .

Tittar hellre på det svenska.
Vi har ju alla olika intressen .

Jag har tittat på hela ’Sveriges Mästerkock ’ ! Så kul att se deras väg genom hela programmet. 😊

HH 🙂

Carmarino
2021-04-19 17:08
#30

#29: Nej, de har ju bytt ut alla utom Paul Hollywood, även om Prue och Noel har varit med de senaste säsongerna. Sandi var också med under några säsonger, men hoppade tydligen av förra året.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2021-05-04 12:55
#31

Idag är det dags för första avsnittet av Hela kändis-Sverige bakar. Det visas på TV4 klockan 20.00, men finns redan nu att se på TV4 Play.

https://www.tv4play.se/program/hela-k%C3%A4ndis-sverige-bakar


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Streama Hela kändis-Sverige bakar direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
Carmarino
2021-05-13 12:50
#32

Har ni sett några avsnitt av årets Hela kändis-Sverige bakar? I förrgår var det dags för andra avsnittet och det var också första gången ett av paren skickades hem. I första avsnittet bestämde domarna sig nämligen för att alla fick vara med en omgång till.

Mina favoriter är fotbollskillarna. De säger att de aldrig har bakat förr, men det märks inte. Faktum är att idrottare ofta kommer långt i Hela kändis-Sverige bakar. Gissar att de är så tävlingsinriktade att de går in för det till 110 procent. 😊


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fridaaaa
2021-05-13 13:07
#33

jag har kollat båda avsnitten - gillar programmet :) Synd på de som åkte ut, menmen. Spännande att se nästa vecka :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carmarino
2021-05-13 14:30
#34

#33: Ja, de var kanske inte så bra på att baka, men de skapade mycket stämning i tältet. 😊


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Carmarino
2021-06-01 15:18
#35

I kväll är det dags för final i Hela kändis-Sverige bakar. Lite oväntat åkte de två som varit stjärnbagare flest gånger (tror jag) ut i semifinalen, nämligen Hanna Dorsin och Emma Peters. Tyckte det var bra, för de var väldigt dryga och otrevliga. Kanske var det TV4 som klippt det så, men det beteende man fick se var inte särskilt trevligt.

Fotbollskillarna är med i finalen tillsammans med skådespelaren Kajsa Ernst och artisten Hanna Hedlund, vilket de själv var väldigt förvånade över. Även om Kajsa kommer från Helsingborg så håller jag ändå på fotbollskillarna. De har varit väldigt jämna och mycket duktiga rakt igenom alla avsnitten.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2021-06-01 16:27
#36

#35: Nu har jag sett finalen på TV4 Play, men jag lovar att inte berätta något om den . 🤐


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2022-04-26 10:06
#37

På måndag, den 2 maj, är det dags för en ny omgång av Hela kändis-Sverige bakar.
Det är TV4 som sänder det kl. 20.00, men det sänds även på TV4 Play.

Årets tävlande par 2022:
Linda Bengtzing och Jessica Andersson
Eric Ericson och Nour El Refai
Catharina Westphal och Maria Montazami
Andre Myhrer och Mattias Hargin
Morgan Alling och Anna-Maria Dahl

https://www.tv4.se/artikel/3bXOY2z2kQLKrJy8ZHhqC7/deltagare-hela-kandis-sverige-bakar-2022

https://www.expressen.se/noje/har-ar-alla-deltagare-i-hela-kandis-sverige-bakar-2022/


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Streama Hela kändis-Sverige bakar direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
Carmarino
2022-05-04 18:28
#38

Nu har jag kollat första avsnittet av Hela kändis-Sverige bakar. Rätt trevligt, men tyvärr är Tina Nordström ensam programledare. Johan Östling är inte med i år.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2022-05-31 14:09
#39

Igår var det final i Hela kändis-Sverige bakar. Det har varit en bra omgång, med duktiga bagare, men åh vad jag saknade Johan Östling. Han var ett välkommet avbrott från Tinas skrikande och tjoande. När hon fick härja ensam blev det rätt outhärdligt emellanåt.

Bägge finalistlagen var väldigt duktiga och det var väldigt jämnt mellan dem. Så domarna hade ett svårt jobb att välja vinnaren.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

  • Redigerat 2022-05-31 14:09 av Carmarino
Carmarino
2023-03-07 10:18
#40

I kväll är det dags för första avsnittet av den här säsongens Hela kändis-Sverige bakar på TV4. Får se om jag orkar kolla. Tycker Tina Nordström bara blir jobbigare och jobbigare för varje år. 😄

Här är deltagarna:
https://alltommat.expressen.se/artiklar/har-ar-deltagarna-i-hela-kandis-sverige-bakar-2023/

Programmet kan även ses på TV4 Play.
https://www.tv4play.se/program/hela-k%C3%A4ndis-sverige-bakar/del-1-s%C3%A4song-2023/13794952


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Här är deltagarna i Hela kändis-Sverige bakar 2023. Influerare, skådespelare, programledare och friidrottare är några av deltagarna i den nya säsongen i TV4
Upp till toppen
Annons: