13 Om sajten och iFokus

Vad saknar ni på sajten?

2016-11-13 17:44 #0 av: leemland

Hejsan alla bakglada! Glad

Tänkte det var dags med en ny tråd med vad ni saknar. Så nu vill vi ha in lite tips från er. Finns det något ni saknar på sajten? Vad skulle ni vilja se mer av? Bara dela med er Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2016-11-13 18:02 #1 av: BrittaD

Glutenfritt bröd, lite tips och råd Funderar

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anmäl
2016-11-13 18:31 #2 av: leemland

Bra förslag ! Ska genast skriva upp det på listan! Glad Tack för förslaget BrittaD! Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2016-11-13 18:35 #3 av: BrittaD

Tack självHjärta

Både matbröd och annat som tex. lussebullar. Det har jag aldrig lyckats baka eller ens äta sen jag skippade gluten för tre år sedan.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anmäl
2016-11-28 18:58 #4 av: tomelssjo

Jag kan inte skriva några frågor. Om jag väljer en kategori så hänger ingenting.

Anmäl
2016-11-29 15:09 #5 av: leemland

#4 Den frågan ska du ta på support.ifokus. Där kan du få hjälp med problemet. 

/ J 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.