Annons:
Etikettrecept
Läst 2429 ggr
[fannylundgren93]
9/22/16, 10:55 AM

Söker söta bakverk till kollegor

Hej människor på internet,

Nu är det så att jag har fått uppgiften att fixa fika till kollegorna och tänkte vara hurtig (för mig) och baka något istället. Har dock ingen vidare fantasi inom detta område och tänkte vända mig till experterna istället =)

Jag behöver ett recept på ett bakverk (spelar inte roll vad) som ska räcka till 15 personer som minst och 20 personer som mest… egentligen är det inte så många som ska på mötet men kan övertyga andra individer med en sweet tooth att äta upp det som blir över ;) Skulle också behöva att det är om inget annat i alla fall relativt enkelt att transportera.

Så om ni har några idéer får ni jättegärna dela med er.

Tack på förhand!

Annons:
Carmarino
9/22/16, 5:33 PM
#1

Något i långpanna kanske? Då kan man skära upp så många bitar som behövs. Här är en hel hög med recept att välja mellan. Och här är ytterligare några. Vaniljrutorna verkar både jättegoda och enkla att göra.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[fannylundgren93]
9/25/16, 9:37 AM
#2

#1 Tack så jättemycket för tipset! Ska kolla in detta =)

Carmarino
9/25/16, 11:25 AM
#3

#2 Tack för att du frågade. Nu hittade jag ju själv receptet på vaniljrutorna. Blev jättesugen på att baka dem. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: