Annons:
Etiketttårtor
Läst 1461 ggr
MangaMarodoren
9/11/16, 2:24 PM

Mirror cake

Min lilla syster fyller år snart och jag hade tänkt att överraska henne med en mirror cake*om ni inte vet vad det är kan ni söka på google efter bild* Jag vet hur jag ska göra den så det är inga problem men sen blev det vad jag skulle ha för tårtbottnar och vilken frosting jag skulle ha i och runt den.

Kakan tänker jag att jag skulle vilja prova att ha apelsin i, har inte gjort det förut men jag kan tänka mig att det är som att göra en citron kaka?

Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för frosting, och jag funderar på om jag ska ha 2 lager i tårtan varav ett är frosting och det andra är något annat.

Har funderat nu i två dagar men kan inte riktigt bestämma mig.

Funderar på om jag ska smälta ned romerska bågar*i någon klet variant* och ha i det understa lagret. Men då blir frågan vad jag ska ha i frostingen.

Min syster är inte galen i choklad så skulle vilja ha något annat i frostingen än det då det är vitchoklad i glasyren på tårtan och om jag gör det där understa lagret så är det tillräckligt med choklad.

Så nu vänder jag mig hit för att få lite idéer, vad tycker nu passar till apelsin?*förutom choklad* har en hjärtform som jag ska göra tårtan i och funderar också över vad jag ska ha på för dekoration. Alla förslag är välkomna! :) *Hon fyller år om ca 2 veckor så jag har gott om tid att experimentera*

Annons:
MangaMarodoren
9/11/16, 2:55 PM
#1

Funderar på att ha passion i frostingen… men är inte säker

Upp till toppen
Annons: