Annons:
Etikettövrigt
Läst 553 ggr
Majaa12
3/23/16, 7:14 PM

Vad ska jag baka?

Har köpt en tyll att spritsa rosor med men jag kan inre komma på något att baka. Funderade på cupcakes men kommer inte på några bra smakkombinationer. Bara choklad eller vanilj känns lite tråkigt. Morotskaka fast som cupcakes tänkte jag också på men har ingen ost, osäker på om jag har morötter ens.. Men har ni förslag på smaker som passar bra tillsammans? Eller något annat att baka där man kan spritsa?

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
leemland
3/24/16, 7:34 PM
#1

Här är några bloggar som har skrivit ner olika kombinationer 😛 

Linda Runn                    Carinasbbakkonst

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Majaa12
3/25/16, 1:11 AM
#2

#1 Haha, det är redan klart… Gjorde cupcakes med choklad och i smörkrämen tog jag nån kaffelikör :) Men sparar länkarna till senare!

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

leemland
3/25/16, 5:36 PM
#3

#2 Haha okej. Aja bättre sent än aldrig 😉 Ja choklad och kaffe verkar vara en väldigt uppskattad kombination. 😛

Ska försöka få ihop en sån lista här inne också, till en annan gång, så slipper ni leta på en massa sidor 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: