Annons:
Etikettövrigt
Läst 1638 ggr
ilenna90
1/6/16, 11:18 AM

tips på bakhemsida?

är det nån som vet nån bakhemsida man kan beställa ifrån som inte har superdyr frakt? D: 
behöver nämligen beställa en koppling till spritstyllarna vilken bara kostar runt 20 kr på både kakburken och andra liknande sidor, men så är frakten på 59 kr.. känns väldigt onödigt när det dessutom inte är någonting annat jag behöver beställa. 
väldigt synd att dom inte kan ha gratis eller billigare frakt som alla skönhetssidor tex o: 
så undrar helt enkelt om ni kanske har något tips på en annan bakhemsida som har billigare frakt?

Annons:
Tant Grön
1/6/16, 11:52 AM
#1

Kolla om KitchenTime har. Jag beställde en sak från dom och då var det fraktfritt.

http://www.kitchentime.se/sv?gclid=CPOphJSClcoCFSvncgodnWsFRQ

ilenna90
1/6/16, 12:04 PM
#2

det var fri frakt för över 150 kr, men tack ändå =)

Zadeira
1/17/16, 1:48 PM
#3

Är det fast frakt eller är det fri frakt över en viss summa? Tänkte nämligen så att jag gör ofta så att om det bara är säg 50 kr till fraktfritt så letar jag upp nån vara för den summan som jag kan tänkas behöva eller vilja ha. Då går de där pengarna ändå till något jag kan använda och inte bara till frakten.

ilenna90
1/17/16, 7:20 PM
#4

om man handlade över 150 kr fick man fraktfritt, under 150 så var det fraktkostnad (eller hanteringsavgift som dom valde att kalla det, men det blir ju sak samma.) och ja absolut, är det en liten summa kvar upp till fraktfritt kan man ju lägga till nått men i det här fallet skulle jag få lägga till nått på 130 kr typ ;) och inget annat jag behöver så :/

ilenna90
1/27/16, 2:18 AM
#6

#5 tack, men som sagt sökte jag baksidor som inte hade dyr frakt och dom där hade tyvärr närmare 60 kr allihop :/ känns så onödigt när man vill köpa köpa något som kostar under 30 kr.

Annons:
leemland
1/27/16, 2:59 PM
#7

#6 Det är inte så att du kan gå till en vanlig affär i närheten bara? Eller kanske kolla på Cervera eller någon av dom butikerna ?🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

ilenna90
1/27/16, 3:15 PM
#8

vi har inga bakaffärer här och vad jag vet finns det inga andra butiker som säljer kopplingar till spritstyllar? :/ 
cervera har inte heller några sånna extradelar tyvärr.

leemland
1/27/16, 4:11 PM
#9

#8 Okej. Det var ju synd.. Du har ingen kompis/bekant som också behöver saker så ni kan göra en beställning ihop?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

ilenna90
1/27/16, 8:06 PM
#10

nej tyvärr :/ men får kanske vänta ändå tills jag behöver någonting mer så att det lönar sig bättre =)
men ändå tråkigt att dom ska ta sån dyr frakt överallt på just baksidor ;/

leemland
1/27/16, 8:13 PM
#11

#10 Ja tyvärr är det så ibland😕 
Om inget annat så kan man aldrig få för många muffinsformar😉 haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

MsHewitt
1/31/16, 3:54 PM
#12

Kolla ebay. Jag har köpt utstickare och andra småprylar billigt från Kina med gratis frakt. Om det inte är viktigt för dig att det är PME eller Wilton  etc. Det finns ju också men dyrare.

ilenna90
1/31/16, 5:44 PM
#13

jag har ju wilton-tyllar så är väl att kopplingen behöver passa till just dom :/ känns därför osäkert att köpa från kina, annars är ebay alltid bra =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: