14 Övrigt

Nyårs bakning

2015-12-29 21:06 #0 av: leemland

Nu är det bara några timmar tills det är nyår Skämtar 
Har ni planer att baka eller göra någon god efterrätt till nyår? Dela gärna med er av vad ni tänkt göra Glad 

Själv har jag bestämt att jag ska göra något, vet bara inte vad änLipar

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2015-12-30 16:28 #1 av: Fransu

Jag och min man firar nyår själva hemma med hundarna, för hundarnas skull. Vi funderade på vad vi skulle ha för gott att äta och bestämde oss för äppelsmulpaj med vaniljsås. Inte så fancy och nyårsaktigt kanske, men gott! Glad

Anmäl
2015-12-30 19:31 #2 av: leemland

#1 Det viktigaste är ju att det är gott Skämtar Det tycker jag i alla fall Lipar 
Har fortfarande inte kommit på vad jag vill/ska göra , hahaGapskrattar Så risken finns att det bara blir god matLipar

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2015-12-30 22:05 #3 av: ljungensjenka

Inte bestämt mig än men funderar på vaniljpannacotta med någon form av tillbehör av lime och vit choklad :) Eller crème brulée med lime & passion eller som sista alternativ något annat med passionsfrukt. Hittat smaker jag gillar och vill utvecklas med samt vill ha ett syrligt avslut på en god middag :)

Anmäl
2015-12-31 10:38 #4 av: ljungensjenka

Har helt bestämt mig nu :) Vaniljpannacotta på botten av vit chocolate chip cookie med lime- och passionsfruktscurd blir det!

Anmäl
2015-12-31 11:21 #5 av: Fransu

#4 Låter jättegott!

Anmäl
2015-12-31 16:21 #6 av: leemland

Bestämde mig i går ikväll Galen haha. 

Det blir en väldigt enkel chokladmousse Glad Med mintchoklad Lipar

/ J 

Anmäl