Annons:
Etikettövrigt
Läst 1091 ggr
DramaSara
2015-11-17 16:13

Bakboxen

Jag undrar om någon här har provat på Bakboxen, prenumeration på bakprodukter/redskap och recept? Jag fick den första lådan för ett par veckor sedan, och jag kan varmt rekommendera det!

www.bakboxen.se

Annons:
leemland
2015-11-17 20:54
#1

Det lät ju underbart 👍 
Har aldrig stött på något sånt inom bakning. Lite sugen på att testa det faktiskt 😃 Tack för tipset ! 👍

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lizelda
2015-11-18 18:07
#2

Hur mycket kan priset överstiga?  Kollade på det och priset var satt som minst 360 kr (tror jag) men hur långt över kan det gå?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

DramaSara
2015-11-18 18:48
#3

Jag har löpande abbonnemang, det kostar 380kr/månad. Jag tror det är det dyraste alternativet. Sen finns ju även Lilla bakboxen utan verktygen om man vill ha det lite billigare och redan har typ cake smoother, spritstyllar mm. Det kostar ca 190kr per månad.

leemland
2015-11-18 19:10
#4

Detta hittade jag på hemsidan som kanske hjälper: 

"Vilka alternativ finns för betalningen? Om du väljer att betala månadsvis kostar bakboxen 380kr inklusive frakt. Om du istället väljer betala för 3 månader i taget betalar du bara 365kr per box, och allra mest spatat du genom att välja 6 månaders förbetalning till priset av 350 kr per box. Gällande lilla bakboxen är priserna 190kr, 180kr, 170kr för samma tidsplan."

_http://www.bakboxen.se/faq
_

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lizelda
2015-11-18 19:43
#5

Hade inte ens sett det där förens nu, tack så mycket! ^^

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Silver83
2015-11-20 11:45
#6

Det är en prenumeration man måste skriva upp sig på? Eller kan man köpa en box då och då?

Annons:
Lizelda
2015-11-20 11:48
#7

Jag tror att man får starta en prenumeration men kan avsluta den efter första boxen.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Silver83
2015-11-20 11:48
#8

Aha, tack. Låter lite lockande känner jag 👍

Upp till toppen
Annons: