Annons:
Etikettövrigt
Läst 674 ggr
ljungensjenka
9/27/15, 4:43 PM

Tips om hemsida

Jag hittade en jättebra hemsida om man vill kombinera smaker och behöver inspiration 🙂 Bara att skriva in en ingrediens t.ex. choklad så kommer det upp många förslag. Ett enkelt sätt att få nya idéer till kakor och dylikt

Annons:
tlover
9/27/15, 4:46 PM
#1

Inga träffar 😕 (sökte på te och massa teord)

l'm back

leemland
9/27/15, 4:51 PM
#2

Bra tips,  men sidan är nog inte direkt genomtänkt.

Men såg nu att den inte verkar vara färdig. Men vem lanserar en hemsida som inte är helt färdig? 🤔

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

tlover
9/27/15, 6:49 PM
#3

#2 En hel del lanserar ofärdiga hemsidor av någon anledning

l'm back

leemland
9/27/15, 7:05 PM
#4

#3 Ja tyvärr är det ju så . En sånhär sida borde ju väntat tills den va nästan helt klar innan den lanserades tycker jag. 

Känns ju som sagt ofärdig och lite oseriös pga det. (enligt mig)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

ljungensjenka
9/27/15, 7:16 PM
#5

Vad tråkigt att ni inte fick särskilt mycket användning för den😕 Har själv endast sökt på vanligare saker så som kokos, lime, avokado och choklad vilket sidan funkade fint till. Förhoppningsvis blir sidan mer utvecklad, tanken är ju god 😉

leemland
9/27/15, 7:56 PM
#6

#5 Ja, tanken bakom sidan är helt klart bra! 
Och jag såg nu också att dom skrivit att tanken är att där ska läggas in recept också. Men hade jag varit som dom så hade jag nog väntat till där varit recept också innan jag lanserat sidan. Men alla är vi ju olika 😉 Ska bli kul att se om dom lyckas få till sidan "riktigt" eller den stannar av där den är nu !

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: