14 Övrigt

Bokfynd på bokrean

2015-02-27 22:07 #0 av: leemland

Nu är det ju äntligen bokrea Skrattar Har ni gjort några fynd än? Kanske köpt en ny bakbok eller så? Glad (fast jag vet att de flesta använder nätet idag) 

Själv så köpte jag en bok med brödbak utan gluten . Mer än halva priset jämfört med vad den kosta på nätet Tummen upp Kanske blir det någon eller några till innan de är slut Galen Funderar på att köpa en om praliner där man får små silikonformar till Galen

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2015-02-28 01:06 #1 av: [Sabina]

Nu blev jag väldigt intresserad av den där pralinboken med tillhörande silikonformar till. Lipar
Vad heter den och var kan man köpa den? Glad

Anmäl
2015-02-28 13:52 #2 av: leemland

#1 Tror den hette Praliner , och jag såg den på Coop Xtra där jag bor GladDen va inte alls stor och låg i en förpackning/låda typ Lipar

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2015-02-28 14:13 #3 av: [Sabina]

#2 Tack snälla, ska nog ge mig ut till "min" Coop och rota bland boklådorna Cool

Anmäl
2015-02-28 14:56 #4 av: leemland

Det kan vara denna Galen Annars är de en liknande Lipar (men kan säga att de va inte de priset där jag såg den !) 

/ J 

Anmäl
2015-03-01 07:53 #5 av: Madelone

Jag fyndade en bok som jag är supper glad över på Ica maxi där jag bor.. 277 sorters kakor av Jan Hedh :D

Anmäl
2015-03-01 12:18 #6 av: leemland

#5 Den har jag inte hört om innan :) Den måste jag kolla efter ;P 

/ J 

Anmäl