Annons:
Etikettövrigt
Läst 522 ggr
leemland
2/27/15, 10:07 PM

Bokfynd på bokrean

Nu är det ju äntligen bokrea 😃 Har ni gjort några fynd än? Kanske köpt en ny bakbok eller så? 🙂 (fast jag vet att de flesta använder nätet idag) 

Själv så köpte jag en bok med brödbak utan gluten . Mer än halva priset jämfört med vad den kosta på nätet 👍 Kanske blir det någon eller några till innan de är slut 🤪 Funderar på att köpa en om praliner där man får små silikonformar till 🤪

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
[Sabina]
2/28/15, 1:06 AM
#1

Nu blev jag väldigt intresserad av den där pralinboken med tillhörande silikonformar till. 😛
Vad heter den och var kan man köpa den? 🙂

leemland
2/28/15, 1:52 PM
#2

#1 Tror den hette Praliner , och jag såg den på Coop Xtra där jag bor 🙂Den va inte alls stor och låg i en förpackning/låda typ 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Sabina]
2/28/15, 2:13 PM
#3

#2 Tack snälla, ska nog ge mig ut till "min" Coop och rota bland boklådorna 😎

leemland
2/28/15, 2:56 PM
#4

Det kan vara denna 🤪 Annars är de en liknande 😛 (men kan säga att de va inte de priset där jag såg den !)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Madelone
3/1/15, 7:53 AM
#5

Jag fyndade en bok som jag är supper glad över på Ica maxi där jag bor.. 277 sorters kakor av Jan Hedh :D

leemland
3/1/15, 12:18 PM
#6

#5 Den har jag inte hört om innan :) Den måste jag kolla efter ;P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: