Annons:
Etikettövrigt
Läst 4501 ggr
AmandaJE
2/18/15, 5:41 PM

Hjälp! Vaniljpudding - pulver?

Hej!

Skulle baka ett kanadensiskt recept och man ska ha vanilla custard powder(Bird's) or vanilla pudding powder

Och nu undrar jag var man kan hitta detta? Bad min pappa köpa vaniljdpuddingpulver idag när han var i affären, men det fanns inte på Ica Maxi. Skulle behöva ha det ikväll egentligen men senast imorgon, någon som vet var jag kan få tag på detta eller om man kan göra något liknande själv/om det finns något liknande att köpa? Jättetacksam för svar 🌺

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
[Sabina]
2/18/15, 5:48 PM
#1

Jag tror det går bra med vaniljkrämspulver, typ marsanpulver. Custard för mig = kräm

AmandaJE
2/18/15, 6:33 PM
#2

Tack så mycket!🌺

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Blodfot
2/25/15, 4:55 PM
#3

Det är inte riktigt samma sak, du hittar dte i englska butiker, emn det funkar marsan typ.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

AmandaJE
3/2/15, 7:27 PM
#4

#3 Tack! Nej det blev  väl inte riktigt som det ska vara, men det var gott ändå! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Sabina]
3/2/15, 7:41 PM
#5

#4 Vad roligt att höra att det blev bra ändå 🙂
Ska man baka något bara ibland fungerar det bra med marsanpulver 🙂
Vad var det för spännande du bakade, TS?

AmandaJE
3/2/15, 7:43 PM
#6

#5 Nanaimo bars, kanadensiskt! 🙂

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
[Sabina]
3/2/15, 7:51 PM
#7

Oj, gudars skymning, vad det såg gott ut. 🤤
Det blev visst ännu en sak att lägga till min att-göra-lista 🙂

AmandaJE
3/2/15, 7:58 PM
#8

#7 Haha ja, det var precis så jag kände också! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: