14 Övrigt

Hjälp! Vaniljpudding - pulver?

2015-02-18 17:41 #0 av: AmandaJE

Hej!

Skulle baka ett kanadensiskt recept och man ska ha vanilla custard powder(Bird's) or vanilla pudding powder

Och nu undrar jag var man kan hitta detta? Bad min pappa köpa vaniljdpuddingpulver idag när han var i affären, men det fanns inte på Ica Maxi. Skulle behöva ha det ikväll egentligen men senast imorgon, någon som vet var jag kan få tag på detta eller om man kan göra något liknande själv/om det finns något liknande att köpa? Jättetacksam för svar Blomma

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2015-02-18 17:48 #1 av: [Sabina]

Jag tror det går bra med vaniljkrämspulver, typ marsanpulver. Custard för mig = kräm

Anmäl
2015-02-18 18:33 #2 av: AmandaJE

Tack så mycket!Blomma

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2015-02-25 16:55 #3 av: Blodfot

Det är inte riktigt samma sak, du hittar dte i englska butiker, emn det funkar marsan typ. 

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Anmäl
2015-03-02 19:27 #4 av: AmandaJE

#3 Tack! Nej det blev  väl inte riktigt som det ska vara, men det var gott ändå! Skrattar

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2015-03-02 19:41 #5 av: [Sabina]

#4 Vad roligt att höra att det blev bra ändå Glad
Ska man baka något bara ibland fungerar det bra med marsanpulver Glad
Vad var det för spännande du bakade, TS?

Anmäl
2015-03-02 19:43 #6 av: AmandaJE

#5 Nanaimo bars, kanadensiskt! Glad

www.LesPhotos.blogg.se

Anmäl
2015-03-02 19:51 #7 av: [Sabina]

Oj, gudars skymning, vad det såg gott ut. Dreglar
Det blev visst ännu en sak att lägga till min att-göra-lista Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.