Annons:
Etikettkakor
Läst 1130 ggr
leemland
1/5/15, 6:49 PM

Choklad , choklad och kanske lite till choklad

Hittade ett underbart recept på brownies igår😛 Verkar inte va överdrivit mycket ingredienser i den och rätt så lätt att göra 😛 Och i och med att jag fyllar år om någon dag så tänkte jag nog ge mig på att baka denna underbaring imorgon 🤤 haha. One Bowl Brownies .  

Har aldrig bakat brownie innan men hoppas de blir bra 🤪 Kommer dock göra några ändringar så de passar mig 😛 haha. 

Hur gör ni för att få bäst resultat på era brownies ? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Tant Grön
1/5/15, 6:58 PM
#1

Mums vad gott det ser ut. Där ryker nog mitt nyårslöfte. 😃

[Sabina]
1/5/15, 8:02 PM
#2

Mums vad galet goda de såg ut! 🤪 Så synd att jag inte såg detta innan då sambon fyller år och lilldottern ville baka något till honom. Nu gjorde hon trifle med hallon istället 🙂

Edit: jag har faktiskt aldrig bakat brownies (men jag älskar att äta dom 😉 )

Odd
1/6/15, 3:51 PM
#3

Då får jag vara den som går mot strömmen och säga att jag tyckte faktiskt att de såg alldeles för geggiga ut för min smak 🤐

Det var evigheter sen vi bakade brownies här hemma, men från vad jag kommer ihåg var det inte så svårt, så det går nog bra för dig hur du än gör! 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

leemland
1/6/15, 3:59 PM
#4

#3 Tyckte det va de som såg så smarrigt ut 😛 Och det är nog mest chokladen som gör så att de ser kladdigt ut 😛 Just nu står kakan och svalnar, får ser när den provsmakas 😉

Förhoppningsvis blir den god , den va faktiskt väldigt lätt att baka. Har nog bara fått för mig att brownies är jobbiga att göra 🤪 haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
1/6/15, 7:55 PM
#5

Tyvärr misslyckades den och jag personligen gillade den inte. Men övriga familjen gillade den verkligen :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Sabina]
1/6/15, 9:35 PM
#6

#5 Ånej, vad tråkigt att den misslyckades. 😕Vad gick fel?

Annons:
leemland
1/7/15, 8:46 PM
#7

#6 Vet inte riktigt. Den blev inte färdig i mitten och nästan lite för färdig i kanterna. Och den va dock inne 2 vändor i ugnen först 30 minuter som den skulle och när jag märkte att den knappt gick och skära för den va för kletig så satte jag in den ca 15 minuter igen men de blev ingen större skillnad ändå 😐 Och ändå va "stickan" rätt så torr när jag gjorde de "testet".. 

Och så blev de lite mycket smör i formen men de va lite småmedvetet 😛(rädd att den skulle fastna)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: